۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۳۷۶۸۸

لزوم بسیج عمومی تشکل های مذهبی و روحانیون برای اجتماعی شدن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر

فرماندار آران و بیدگل در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بر لزوم تلاش تشکل های مذهبی و روحانیون برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.
مواد مخدر

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، ابوالفضل معینی نژاد فرماندار آران و بیدگل صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، با تاکید بر ایجاد زمینه نهضت فراگیری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد گفت: مسؤولان و سازمان های مردم نهاد بویژه تشکل های مذهبی برای اجتماعی شدن فرهنگ مبارزه با مواد مخدر  باید بسیج شوند.

 

وی افزود: امر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در جامعه امروزی بیش  از گذشته به عنوان وظیفه عمومی احساس می شود  و باید از تمامی ظرفیتهای موجود در جامعه اعم از مردم،معتمدین، تشکل های مذهبی، روحانیون  و مسئولان دستگاه ها  به منظور مبارزه همه جانبه بهره برد.

 

معینی نژاد منشأ بروز بسیاری ازجرایم و ناهنجاریهای اجتماعی را موادمخدر عنوان کرد و افزود: طلاق زوجین، سرقت، قتل ودیگر ناهنجاری های اجتماعی که امروزبه عنوان فضاهای بحرانی جامعه مطرح هستند از این مواد مخدر سرچشمه می گیرند.

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرشهرستان آران وبیدگل با تاکید بر مقابله با این معضل اجتماعی خاطرنشان کرد: با حسب وظیفه شرعی و اجتماعی در ریشه کن کردن این بلای خانمانسوز تلاش کنیم تا دارالشهدای آران وبیدگل،شهرستان نمونه قرآنی و مذهبی به عنوان شهرستان پاک درکشورمعرفی شود.

 

معینی نژاد افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری،  باید با کمک مردم در ‏بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام کنیم و حوزه پیشگیری را با کمک مردم پیش ببریم.‏/836/د102/ل

ارسال نظرات