۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۶۷۸
استاد حوزه علمیه:

عملکرد رسانه ملی در پیشگیری از فساد ضعیف بوده است

مدرس حوزه علمیه شهرستان زاهدان گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای که هدف آنان اشاعه فساد و بدحجابی است در کار خود موفق بوده‌اند، اما عملکرد رسانه ملی ما در مقابله با هجمه‌های فرهنگی همچنین ترویج حجاب و عفاف ضعیف بوده است.
رسانه

سمیه بدیع، مدرس حوزه علمیه شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: امروزه رسانه‌ها قدرت بسیاری در دنیا دارند و می‌توانند مفاهیم ارزشی یا غیر ارزشی را در جوامع به خوبی نشر دهند.

 

مدرس حوزه علمیه زاهدان افزود: ما همیشه از سریال‌های ماهواره‌ای انتقاد می‌کنیم، در حالی که هدف آنان مشخص است و کار دشمن، دشمنی است، بنابراین نباید بگوییم چرا ماهواره‌ها به دنبال فروپاشی خانواده هستند، چون همه می‌دانیم که آنان دشمن ملت و نظام اسلامی ایران هستند.

 

وی بیان کرد: متأسفانه در سینما و تلویزیون ملی ما که باید مروج ارزش‌های اسلامی باشد، گاهی اوقات برنامه‌هایی پخش می‌شود که آثار مخربی روی نوجوانان دارد، در صورتی که از رسانه ملی انتظار دیگری می‌رود.

 

بدیع اظهار کرد: تاریخ ایران و اسلام، دارای الگوهای بزرگ بسیاری است، اما برنامه‌های تلویزیونی ما کسانی را به عنوان الگو به جامعه معرفی می‌کند که به هیچ وجه اسلامی نیستند، بلکه هنرمندان غیر ارزشی هستند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه در همایش‌ها و جشنواره‌های هنری هم ستارگان غیر ارزشی مورد تقدیر قرار می‌گیرند، بنابراین دختر و پسر نوجوان ما شجره‌نامه و تمام تارخچه زندگی یک هنرمند غیر ارزشی را می‌داند، اما حتی نام فرماندهان شهید را هم نشنیده است.

 

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، افزون بر متن‌هایی که گاهی مبتذل هستند، موسیقی‌های مبتذل و غیراسلامی هم پخش می‌شود که هیچ ارتباطی با جامعه اسلامی ایران ندارد./303/831/ب1

ارسال نظرات