۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۶۷۴
استاد حوزه علمیه:

گروه‌های تکفیری حربه دشمن برای جلوگیری از حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی است

استاد حوزه علمیه کرمان گفت: دشمن از حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی ترسان است، بنابراین برای امتناع از این رشد و عقب ماندگی کشورهای اسلامی داعش و سایر گروه های تروریستی تکفیری را به وجود آورد که امت اسلامی درگیر جنگ و اختلاف باشند و هرگز فکر پیشرفت و حرکت را نداشته باشند.
تکفیری

حجت الاسلام محمد زمان زندنا، استاد حوزه علمیه کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، به حوادث تروریستی اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: حیات اسرائیل غاصب منوط به امنیت آن است و امنیت این رژیم غاصب به انحراف مسلمانان از مسأله قدس  فلسطین است.

 

این استاد حوزه علمیه افزود: انحراف مسلمانان از مسأله قدس تنها با اختلاف افکنی و جنگ داخلی بین آن ها ممکن است و ماموریت داعش و سایر گروه های تکفیری نیز در همین جهت صورت گرفته است.

 

این کارشناس مسائل مذهبی یاد آور شد: هرجا آتش فتنه بلند شود، ریشه آن یهود است، چرا که یهودیان همواره و از صدر اسلام دشمن مسلمانان بوده اند.

 

وی به آثار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ثمره انقلاب امنیت، پیشرفت و هدف آن تمدن سازی اسلامی است.

 

وی استراتژی مستکبران عالم را موردتوجه قرار داد و افزود: دشمن از این حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی ترسان است، بنابراین برای امتناع از این رشد و عقب ماندگی کشورهای اسلامی داعش و سایر گروه های تروریستی تکفیری را به وجود آورد که امت اسلامی درگیر جنگ و اختلاف باشد و هرگز فکر پیشرفت و حرکت را نداشته باشد.

 

این کارشناس مسائل دینی به مسأله حضور تروریست ها در کشور اشاره داشت و تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی تبدیل به یک الگو برای ملت های مستضعف و ستمدیده جهان شده است؛ چرا که دستاوردهای جمهوری اسلامی به ویژه اقتدار، استقلال و امنیت ملت ها را مجذوب آن کرده و در نتیجه ایران اسلامی امروز الگوی ملت های آزاده جهان است.

 

وی تشریرح کرد: هدف سوم از حضور تروریست ها در منطقه به ویژه مرزهای جمهوری اسلامی ضربه به همین قضیه است که دیگر انقلاب اسلامی الگوی مردم دنیا نباشد.

 

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: امروز آرام ترین کشور دنیا و امن ترین مکان دنیا جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی گفت: کارشناسان هوا و فضا به شکل علنی و صریح اعلام می کنند که مرزهای هوایی جمهوری اسلامی از امن ترین مرزهای دنیا است و همین قضایا ملت ها را مجذوب انقلاب و جمهوری اسلامی کرده است.

 

حجت الاسلام زندنا تاکید کرد: دشمن می خواهد این سرمایه بزرگ یعنی امنیت را از ما بگیرد و در راه رسیدن به این هدف خود از هر فتنه و آشوبی کوتاهی نخواهد کرد.

 

این کارشناس مذهبی ابراز داشت: با وجود این همه دستاورد و ثمره صحیح نیست که تنها مشکلات و کاستی های نظام را بولد کرده و تنها نیمه خالی لیوان را ببینیم.

 

وی تاکید کرد: این نوع نگاه در واقع خیانت به نظام و انقلاب است که انسان تنها بدی ها را ببیند و توجه  به برکات نظام نداشته باشد.

 

حجت الاسلام زندنا در پایان به حقوق انقلاب بر گردن ملت اشاره کرد و گفت: از خود باید بپرسیم که ما برای انقلاب چه کردیم؟، نه اینکه هر لحظه بگوییم انقلاب برای ما چه کرده است؟؛ بنابراین رسالت ما در تعالی و تکامل اهداف انقلاب است./302/9701/ب1

ارسال نظرات