۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۳۷۶۷۳
کوثری:

احمدی‌نژاد هنوز مشایی را رها نکرده است

نماینده اصولگرای مجلس نهم در رابطه با احتمال حمایت اصولگراها از احمدی‌نژاد گفت: شروطی وجود دارد.مثلا خیلی از وزرای احمدی‌نژاد پیغام داده بودند که اگر مشایی را رها کنید،می‌شود با هم کار کرد،اما احمدی‌نژاد هنور او را رها نکرده است.
کوثری

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از خبرآنلاین، اسماعيل كوثري نماينده اصولگراي مجلس هشتم و نهم گفت: در بعضی جاها روش اصولگرایان اشتباه بوده، کسی این را رد نمی کند. یکی از دلایل این است که در ریاست جمهوری با هم به تفاهم نرسیده اند. یکی دیگر اینکه هم رسانه های بیگانه و هم داخلی حرف اصولگراها را خصوصا در رابطه با برجام تندرویی مطرح کردند. در صورتی که الان به آن می‌رسیم.

 

كوثري با اشاره به اين موضوع كه «ما باید واقع بین باشیم و حقیقت را بگوییم»، افزود:. بالاخره اشتباهاتی بوده مثلا دو سه سال آخر دوره آقای احمدی نژاد، واقعا اشتباه زیادي داشتند. همان موقع هم ما به او گفتیم و وقتی دیدیم حرف گوش نکرد رهايش کردیم. چیزی نبود که بگوییم یک تشکیلات حزبی داریم که هر کس هر چه گفت همان را عمل کنیم. خیر اصلا اصولگرایی اینطور نیست. کسی که بخواهد خودش را اصولگرا بداند باید در چارچوب نظام و واقع بین باشد و حقیقت را قبول داشته باشد.

 

اين نماينده سابق مجلس در رابطه با فاصله احمدي‌نژاد از اصولگرايان اظهار كرد كه« او (احمدي‌نژاد)خودش بارها گفته اصولگرا نیستم و ما هم نمیتوانیم این را رد کنیم.بحث این است که ما نمیتوانیم بگوییم شما باید طرد شوید. او می آید و میگوید مثلا من این موارد را در اصول قبول داشتم و این موارد هم در اجرا اشکال داشتم و باید رفع کنم. هر کسی باشد، این را قبول می کند.

 

وي همچنين در رابطه با احتمال رجوع مجدد احمدي‌نژاد به اصولگرايان گفت: شرط و شروطی وجود دارد. مثلا خیلی از وزرای خود ایشان پیغام داده بودند که اگر شما مشایی را رها کنید و کنار بگذارید می‌شود با هم کار کنیم اما احمدی نژاد هنوز هم او را رها نکرده و هنوز هم هست./836/د102/ل

ارسال نظرات