۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۶۶۶
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم اهتمام بانک ها بر ترویج بانکداری اسلامی و خدمت رسانی به مردم

آیت الله علما با تأکید بر لزوم ترویج بانکداری اسلامی گفت: هدف بانک ها باید خدمت رسانی به مردم باشد، خدمت به مردم هدفی مقدس، والا و ارزشمند است که باید مدنظر تمام کارکنان دولتی قرار گیرد.
دیدار آیت الله علما با مدیر عامل بانک رسالت کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر عامل بانک رسالت کرمانشاه دیدار آیت الله علما با مدیر عامل بانک رسالت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

 

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: بانک ها تلاش کنند بانکداری اسلامی را ترویج داده و اهداف بانکداری اسلامی در جوامع اسلامی تحقق یابد.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه یادآور شد: بانک ها باید به سمت اسلامی شدن پیش رفته و سود وام ها و تسهیلات بر مبنای حذف ربا پیش رفته و سودهای اعطا شده و اخذ شده در حد اسلامی و بدون ربا قرار گیرد.

 

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هدف بانک ها باید خدمتگزاری به مردم باشد، خدمت به مردم هدفی مقدس، والا و ارزشمند است که باید مدنظر تمام کارکنان دولتی قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: مردم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و عده ای در فقر به سر می برند، از این رو بانک ها باید در جهت دستگیری از نیازمندان و پرداخت کمک هزینه به بیماران و مستمندان برنامه هایی ویژه داشته باشند.

 

شهریار سعید پور، مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت کرمانشاه در پایان با ارائه گزارشی از خدمات این بانک به اعطای وام‌های بدون سود فقط با کارمزد 2 درصد به سازمان های مختلف از جمله بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر، سازمان فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و ارتش، رسالت بانک را ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی و دستگیری از نیازمندان و خدمت به مردم دانست./857/202/ب2

ارسال نظرات