۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۳۷۶۵۸

کتاب «طب الائمه و تطبیق با علوم روز » به بازار می آید

یکی از مولفین مازندرانی با اشاره به تالیف ۴۰ عنوان کتاب تاکنون از به بازار آمدن کتاب «طب الائمه و تطبیق با علوم روز» خبر داد.
حجت الاسلام صادق طالبی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام صادق طالبی، مولف 40 عنوان کتاب، امروز (23تیر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کتاب «طب الائمه و تطبیق با علوم روز» به تمام بیماری های بدن از سر تا پا می پردازد.

 

وی افزود: اصل کتاب به طب ائمه(علیهم السلام) اشاره دارد و بین آنها علم روز و کشفیاتی که در علوم پزشکی به دست آمده به صورت کامل آورده می شود.

 

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد: امام صادق(علیه السلام) در سال های قبل بیان کرده بودند که در آب، مرض وارد می شود که شش سال گذشته به این نکته در فراگیری بیماری وبا، پی بردند.

 

وی بیان کرد: طب ائمه(علیهم السلام)، الهی بود اما کشفیات پزشکان از مخلوق است بنابراین نکات و رهنمودهای ارزشمندی در طب خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) وجود دارد.

 

حجت الاسلام طالبی ابراز کرد: کتاب «طب الائمه و تطبیق با علوم روز»، یک جلدی با 500 صفحه وزیری در تیراژ سه – پنج هزار نسخه، با سه سال فعالیت به علاقه مندان عرضه می شود.

 

وی گفت: 40 عنوان کتاب تاکنون، تالیف کرده و 10 عنوان زیر چاپ قرار دارد که تفسیر قرآن موضوع کتاب آینده این مولف است.

 

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد: بیشتر کتاب های تالیفی، بیش از 10 دفعه، تجدید چاپ شده و با استقبال خوبی روبرو بوده است./836/د102/ل

ارسال نظرات