۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۶۲۲

برنامه زمانبندی سخنرانان طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد تشریح شد

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری گفت: نشست عمومی این طرح از 5 مردادماه، هر شب در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.
طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری

حسین گنجی، مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره این طرح، از 5 مردادماه به میزبانی شهرکرد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی یکی از طرح های شناسنامه دار کشوری است که بارها مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه این طرح از ابتکارات حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری است، افزود: به حمدالله امسال نیز همانند سال های گذشته این طرح با حضور عالمان و اندیشمندان دینی مطرح کشوری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

گنجی با اشاره به اینکه نشست عمومی این طرح از 5 مردادماه، هر شب در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نشست های تخصصی این طرح نیز در طول روز ویژه گروه های مختلف از جمله فرهنگیان آموزش و پرورش و سایر دستگاه های دولتی در قالب کلاس های ضمن خدمت برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در طرح امسال 13 سخنران مطرح کشوری حضور خواهند داشت و در بازه های زمانی مشخص به سخنرانی خواهند پرداخت، ابراز داشت: مراسم افتتاحیه این طرح، شب 5 مردادماه با حضور حجت الاسلام راشد یزدی برگزار می شود.

 

این مقام مسؤول در ادامه به تشریح برنامه های زمان بندی سخنرانان این طرح پرداخت و افزود: روزهای 5 و 6 مردادماه میزبان حجت الاسلام راشد یزدی و روزهای 7 و 8 مردادماه میزبان حجت الاسلام حاج علی اکبری خواهیم بود و از وجود آن ها در قالب این طرح بهره خواهیم برد.

 

وی با بیان اینکه روز پنجم این طرح با حضور حجت الاسلام والمسلمین مروی برگزار می شود، اظهار داشت: سخنران روزهای 10 و 11 مردادماه حجت الاسلام حسینی قمی و سخنران روزهای 12 و 13 مردادماه نیز حجت الاسلام رفیعی خواهد بود.

 

گنجی همچنین به حضور آیت الله کعبی در روزهای 14 و 15 مردادماه در این استان در قالب طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی اشاره کرد و افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری در روز 16 مردادماه میزبان حجت الاسلام والمسلمین دکتر عابدی خواهند بود و از حضور وی فیض خواهند برد.

 

وی سخنران بعدی این طرح را حجت الاسلام والمسلمین دکترخسرو پناه بیان کرد و گفت: 23 مردادماه نیز این طرح با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران ادامه پیدا خواهد کرد.

 

مسؤول دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری، سخنران روزهای 24 و 25 مردادماه این طرح را حجت الاسلام عالی عنوان و تصریح کرد: در روز 26 مردادماه حجت الاسلام ماندگاری و در روهای 27 لغایت 29 مردادماه حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در این طرح سخنرانی خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه اختتامیه این طرح نیز در روز یکم شهریورماه با حضور آیت الله خاتمی برگزار می شود، ابراز داشت: همه سخنرانان این طرح در دو موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» و «اسلام ناب و ضرورت انقلابی ماندن» بحث و گفت و گو خواهند کرد./302/9457/ب1

ارسال نظرات