۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۶۱۲
استاد حوزه علمیه بابل:

حجاب در عمق باورهای دینی ما قرار دارد

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این مطلب که حجاب و عفاف در عمق باورهای دینی مردم ما ریشه دارد، گفت: دشمنان با ترویج بی حجابی، تمدن ایرانی اسلامی ما را هدف گرفته اند ولی متاسفانه هنوز هم بسیاری از افراد جامعه در غفلت به سر می برند.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده استاد حوزه علمیه بابل عصر امروز در نشست با جمعی از بسیجیان منطقه بندپی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره شبیخون فرهنگی دشمنان، گفت: دشمن با شبیخون فرهنگی عمق باورها و اندیشه های دینی و اعتقادی جامعه ما به ویژه جوانان و نوجوانان را هدف گرفته است.

 

وی افزود: دشمنان امروز از چند جبهه علیه انقلاب و نظام اسلامی وارد شدند که مهم ترین آن جببه فرهنگی است.

 

امام جمعه بندپی غربی غفلت از مسائل فرهنگی و کار در عرصه فرهنگ جامعه را غیر قابل جبران عنوان کرد و اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای با تبلیغ انواع مدها و لباس هایی که با ارزش های اسلامی و دینی ما تطبیق ندارد در کنار عرضه گسترده این محصولات وارداتی در کشور زنگ جامعه ما به ویژه زنان و جوانان را هدف گرفته اند.

 

وی ادامه داد: در زمان شدیدترین تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران، شرکت ها و برندهای غربی پوشاک بدون محدودیت و با فعالیت گسترده در کشور مدهای عجیب و غریب را عرضه می کردند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این مطلب که یکی از اهداف بلند مدت استکبار و صهیونیسم بین الملل از بین بردن کانون خانواده در کشور است، تاکید کرد: فیلم ها و سریال های به ظاهر خانوادگی سبکه های ماهواره ای سعی در ترویج فرهنگ بی بند و باری غرب و عادی کردن بسیاری از رفتارهای ضد اخلاقی در بین جامعه ما را دارند تا به وسیله آن نهاد خانواده دچار تزلزل و از هم پاشیدگی شود.

 

وی به نقش کلیدی مادر در نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: اگر مادر خانواده سرگرم فیلمها و سریالهای ماهواره ای، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی شود و تمام دغدغه خود را معطوف به نوع آرایش و لباس و سرگرمی های خود کند، چیزی از این خانواده باقی نمی ماند.

 

استاد حوزه علمیه با اظهار نگرانی از وضعیت کنونی عفاف و حجاب به ویژه از سوی گردشگران در استان مازندران، گفت: متاسفانه وضع سواحل ما اصلا مناسب جامعه اسلامی نیست و برخی از بانوان با وضعیت بسیار بدی از نظر پوشش در سطح جامعه حاضر می شوند.

 

وی افزود: دشمنان تمدن ایرانی اسلامی ما را هدف گرفته اند و متاسفانه هنوز هم بسیاری از افراد جامعه ما در غفلت به سر می برند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم مشهد علیه کشف حجاب، خاطرنشان کرد: کشف حجاب مقدمه ای برای برداشتن عفت زنان و کنار گذاشتن غیرت مردانه در جامعه دینی ما بود.

 

وی ادامه داد: فرهنگ اصیل ایرانی با فرهنگ اسلامی و قرآنی آمیخته شده است و حجاب و عفاف در عمق باورهای دینی مردم ما ریشه دارد./202/1313/ب1

ارسال نظرات