۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۵۸۶

دیدار مسؤولان محیط زیست قم با مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر و جمعی از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کرده و نشست مشترکی را برگزار کردند.
دیدار مسؤولان محیط زیست قم از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مدیر و جمعی از کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم با مدیر و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران دیدار کرده و نشست مشترکی را برگزار کردند.

 

در این نشست «آقای سید رحمان دانیالی»، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل در استان به بررسی نگاه اسلام نسبت به محیط زیست پرداخت.

 

وی با تأکید بر این‌که ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست از سوی رهبر معظم انقلاب  کار ما را بسیار آسان کرد، خواستار انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و اداره کل محیط زیست استان قم برای نهادینه کردن مبانی دینی در محیط زیست و ابلاغ سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در این‌باره شد.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان این‌که تشکل‌های در زمینه محیط زیست باید در متن حوزه باشد، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم بررسی مسائل محیط زیست را در مدارس علمیه خواهران نیز دنبال کنیم.

 

وی تأکید کرد: بانوان می‌توانند نقش مؤثری در انتقال مسائل زیست محیطی و آموزشی ایفا کنند. حتی می‌توان سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی در حوزه‌های علمیه خواهران شکل داد که مسائل مربوط به اسلام و محیط زیست را تبیین کنند.

 

آقای دانیالی در پایان سخنان خود از اشراف مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران به مسائل زیست محیطی ابراز خوشحالی کرد./998/د102/س

ارسال نظرات