۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۴۳۷۵۷۳
نماینده مردم شبستر: 

آل‌ سعود تاوان جنایت‌های ضد بشری خود را خواهد داد

آقاپور عربستان سعودی را سردمدار جریان فتنه و نفاق در منطقه دانست و گفت: دیر یا زود آل‌سعود تاوان جنایت‌های ضد بشری خود را خواهد داد.
آل سعود

معصومه آقاپور، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به حمایت آشکار و پنهان عربستان سعودی از دشمنان نظام اسلامی ایران در منطقه و جامعه بین الملل، اظهار داشت: اظهارات اخیر ترکی الفیصل در جمع اعضای گروهک منافقین پرده از چهره کریه و پلید آل‌سعود برداشت.


وی با بیان این‌که ترورها و جنایات گروهک منافقین با حمایت مستقیم دولت سعودی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: جنایات منافقان در انتفاضه شعبانیه مردم عراق نیز با حمایت آل‌سعود بود، البته این جنایات تا امروز ادامه دارد و شاهد حمایت آشکار شیوخ مرتجع عربی منطقه از داعش و گروهک های تکفیری و سلفی هستیم.


آقاپور با بیان این‌که ریشه تفکرات ضداسلامی آل‌سعود به گذشته‌های بسیار دور برمی‌گردد، تصریح کرد: اغلب گروه‌های تروریستی مورد حمایت رژیم سعودی هستند؛ به عبارت دیگر گروه‌های وهابی و حامیان غربی تروریسم در حمایت از گروه‌هایی مانند داعش منافع مشترکی را دنبال می کنند.


نماینده مردم شبستر در مجلس ادامه داد: کشورهای پیشرفته در عرصه تولید سلاح‌های نظامی که همگام با آمریکا هستند در حمایت از تروریسم اقدامات مشترکی را انجام می‌دهند و هر میزانی که ناآرامی و جنگ در جهان بیشتر باشد، سودی عاید این کشورها می‌شود.


وی سود و ثروت تنها ادبیات رایج میان شیوخ مرتجع عربی منطقه ای و کشورهای استعمارگر غربی است، افزود: برای کشورهای این چنینی به قدری ثروت و قدرت مهم است که برای افروختن آتش فتنه میان کشورها از هر هیزمی استفاده می‌کنند، که سردمدار این جریان عربستان سعودی است.


آقاپور افزود: عربستان سعودی با بی احترامی به مسلمانان جهان در جریان مدیریت ناکارآمد خود در جریان حج، به دنبال خدمت رسانی به انگلیس و رژیم صهیونیستی است، جنایات آل سعود به قدری گسترده شده است که باید سران این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شوند، ولی چنین اراده ای وجود ندارد.


نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران منافع سران وابسته به غرب در منطقه را به خطر انداخته است، گفت: نقطه امید ملت ایران؛ رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است، قطعا با وجود رهبری و حضور در صحنه ملت هیچ ترسی از توطئه دشمنان نداریم./935/302/ب2

ارسال نظرات