۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۳۷۵۱۵
مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر:

گسترش و تقویت حوزه های علمیه خواهران یک ضروت است

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر گفت: گسترش و تقویت حوزه های علمیه خواهران یک ضروت است و اگر خیرین ما به این مهم بپردازند و حوزه ها را از لحاظ امکانات و تجهیزات و ... تقویت کنند، در آینده ای نه چندان دور خواهند دید که نور اسلام تمام جهان را منور خواهد کرد.
سثقغافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر،‌ فاطمه یوسفی مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسأله اسلام هراسی دشمن، گفت: واقعیت جامعه کنونی ما این است که دشمنان اسلام از هر فرصتی استفاده می کنند تا به مبانی دینی و اعتقادی ما مسلمانان حمله ور شوند.

وی افزود: ما به عنوان فرد مسلمان یا باید حالت انفعالی به خود بگیریم و ناامیدانه دست روی دست بگذاریم تا دشمن به اهداف خود برسد، یا اینکه با تکیه بر مبانی دینی و آیات قرآن و تلاش و مجاهدت، تمام تهدیدهای دشمن را به فرصتی ویژه برای ترویج دین اسلام در سطح جهان، تبدیل کنیم.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر تاکید کرد: امروزه اکثر حملات دشمن متوجه خانواده و ریشه آن یعنی زنان و مادران است و اگر ریشه خانواده سست شود، دیگر مبانی و ارزش های جامعه نیز دچار خلل خواهند شد.

یوسفی با بیان اینکه تشکیل حوزه های علمیه خواهران در تمام نقاط کشور، یکی از بهترین راه های مقابله با حملات دشمن است، اظهار داشت: اکنون حدود 400 حوزه علمیه خواهران در سراسر کشور وجود دارد که تربیت بانوان عالمه، بابصیرت و تاثیرگذار، از مهمترین وظیفه و نتایج تشکیل این حوزه ها بوده است.

وی تصریح کرد: گسترش و تقویت حوزه های علمیه خواهران یک ضروت است و اگر خیرین ما به این مهم بپردازند و حوزه ها را از لحاظ امکانات و تجهیزات و ... تقویت کنند، در آینده ای نه چندان دور خواهند دید که نور اسلام تمام جهان را منور خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه بوشهر خاطرنشان کرد: انجام هر کاری، همجنس خودش را می سازد و همانگونه احسان، نیکی تولید می کند و رسیدگی به مشکلات مردم، گره از کار خود شخص می گشاید، کسی که برای خدا قدم برمیدارد، خدا هم برای او قدم هایی برمی دارد؛ بنابراین، هرکس باید به هر شکلی که برایش ممکن است در این راه کمک کند./846/203/ب3

ارسال نظرات