۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۵۱۳
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه:

هدف شورای امر به معروف و نهی از منکر ایجاد جنبه اجرایی و عملیاتی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: آنچه در شورای امر به معروف و نهی از منکر بیشتر مدنظر ماست جنبه اجرایی و عملیاتی موضوع برای امر به معروف ونهی از منکر است که باید این امر مهم را به صورت عملیاتی درآوریم.
شرف خانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام احمد شرف‌خانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در اولین نشست تخصصی ائمه جماعات عضو شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی کشور با اشاره به اینکه در شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان اوقاف هر روز جلسات متعددی پیرامون همین امر برپا می‌شود اظهار داشت: آنچه در این شورا بیشتر مدنظر ماست جنبه اجرایی و عملیاتی موضوع برای امر به معروف ونهی از منکر است که باید این امر مهم را به صورت عملیاتی درآوریم.

 

وی ادامه داد: برای این امر ما در سازمان اوقاف و امور خیریه یک تشکیلاتی را در جهت استفاده از تمام ظرفیت‌های این سازمان قرار داده‌ایم تا بتوانیم این موضوع را به اجرا درآوریم، براین اساس ما در طول سال برنامه‌های مختلفی را در امام‌زادگان برپا می‌کنیم که یکی از ظرفیت‌های مهم ما برای امر به معروف ونهی از منکر است.

 

حجت‌الاسلام شرف‌خانی با بیان اینکه حضور مردم در طرح آرامش بهاری نشانگر علاقه آنها به اهل بیت است خاطرنشان کرد: در طرح نوروزی امسال ما59 میلیون نفر زائر در امامزادگان حضور پیدا کردند و در مجموع در طول یک سال 178 میلیون نفر بار زائر در امامزادگان حضور داشته‌اند و این ظرفیت در جهت ترویج معروف‌ها بسیار خوب است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه ایجاد ساختار امر به معروف و نهی از منکر در امامزادگان وجود دارد تصریح کرد: در این زمینه باید از ابزارهای فرهنگی، سایت‌ها، برنامه‌های آندرویدی و نرم‌افزارها استفاده کرد تا این موضوع مهم نهادینه شود.

 

وی در پایان گفت: ائمه جماعات در امامزادگان موضوعات و احکام پیرامون امر به معروف و نهی از منکر را بیان می‌کنند، در آخر لازم به ذکر است که اگر سازمان‌های مختلف کشوری در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد یا ایده‌ای نو داشته باشند با از آنها حمایت خواهیم کرد./816/202/ب3

 

ارسال نظرات