۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۴۳۷۴۴۹
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین طبیب علوم سیاسی در جهان است

استاد حوزه علمیه کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب بزرگ‌ترین طبیب علوم سیاسی در جهان و حتی در تاریخ است و هر جا رخنه و نفوذی صورت گیرد، ایشان جلوتر بیان می کنند.
حجت الاسلام علی عارفی، استاد حوزه علمیه کرمان و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

حجت الاسلام علی عارفی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، به هشدار شورا علماء اهل سنت عراق اشاره داشت و افزود: بحث تخریب کعبه جدی است و این هم توسط صهیونیست ها با عاملیت وهابیت در حال برنامه ریزی است.


این کارشناس مسائل دینی با اشاره به سبک وهابیت در مناظره های کلامی، افزود: وهابیت کعبه را نماد شرک می دارد و به دنبال تخریب تمام مظاهر اسلامی و توحیدی چه در مکه و چه در سایر بلاد اسلامی است.


وی به پشت پرده این قضایا اشاره داشت و گفت: هدف بزرگ وهابیت که هدف سیاسی آنان است، در مرحله اول درگیری ملت ها و ایجاد جنگ و اختلاف و سپس انحراف نسل جوان از اندیشیدن در مورد اسلام است.


حجت الاسلام عارفی خاظر نشان کرد: فتنه، جنگ، آدم کشی و خون ریزی چهره اسلام را در دنیا کدر کرده است و نتیجه این تبلیغات منفی مهجوریت دین خواهد بود.


وی تاکید کرد: کار رسانه تبیین مبانی اسلام اصیل، جدا کردن حساب صهیونیست از مسلمان و تبلیغ پیام وحدت بین مذاهب اسلامی است.


این استاد حوزه علمیه به عقبه وحدت امت اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مسأله وحدت مبنای علمی و عقبه تاریخی دارد و در طول تاریخ اختلافات فقهی و فروعات سبب اختلافات سیاسی، نظامی و از این دست کشتار ها نبوده است و حتی در همه زمان ها این اختلافات نظری و عملی مورد قبول علمای مذهب بوده است.


این کارشناس مسائل مذهبی به بیانات رهبری اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین طبیب علوم سیاسی در جهان و حتی در تاریخ است و هر جا رخنه و نفوذی صورت گیرد، ایشان جلو تر بیان می کنند.


حجت الاسلام عارفی در پایان با اشاره به بیانات رهبری، گفت: امروز توهین به مقدسات مذاهب اسلامی حرام است و گرایش به وحدت بر همه فرض و واجب است./9701/302/ب3

ارسال نظرات