۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۴۳۷۴۰۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حجاب جوهره همه زیبایی ها است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل حجاب را جوهره همه زیبایی ها دانست و گفت: اگر جامعه ای بخواهد به معنویت و وقار برسد باید به حجاب مجهز شود اما غرب به لحاظ منزلت ناشی از حجاب و عفاف، استفاده از حجاب را در جامعه تحمل نمی کند.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل، شامگاه گذشته در همایش دفاع از حریم خانواده با محوریت حجاب و عفاف در اردبیل، خاطرنشان کرد: امروزه واژه های مدافع حرم و مدافع حریم بر سر زبان ها جاری است و مدافعان حرم با نثار جان خود عنوان خویش را بر حرم حضرت زینب (س) می نگارند و عبارت مدافعان حریم خانواده نیز از نظر معنوی با عنوان مدافعان حرم عجین شده است.

 

وی افزود: مدافع حرم با مدافعان حریم خانواده از یک جنس هستند به طوری که مدافعان حرم با گذشتن از تعلقات دنیوی خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) شجاعت و شهامت را تجربه می‌کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نظام غرب امروز تمام شخصیت زن را در فریبایی او خلاصه کرده و تنها به دید یک کالا و ابزار به زن نگاه می‌کند.

 

وی اظهار کرد: حجاب جوهره همه زیبایی هاست و اگر جامعه ای بخواهد به معنویت و وقار برسد باید به حجاب مجهز شود اما غرب به لحاظ منزلت ناشی از حجاب و عفاف، استفاده از حجاب را در جامعه تحمل نمی کند.

 

حجت الاسلام فیاضی بیان داشت: حیا جامعه را زنده نگه می دارد و در اجتماعی که گوهر حیا تجلی کند خیانت و بی عفتی از آن رخت برخواهد بست و هرگز حجاب و عفاف مایه شرمندگی و سرافکندگی زن نبوده است.

 

وی ادامه داد: دنیا با طرح فریبایی و زیبایی زن، به این مخلوق خداوند به عنوان یک ابزار نگاه می کند اما زن عفیف از منظر دین بسیار ارزشمندتر از زن غیرعفیف است.

 

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: بشر در قرن معاصر به رغم پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های علمی و دستیابی به فناوری‌های جدید داشته است اما در حوزه اخلاق  و کرامت انسانی در مسیر انحطاط و انزوا قرار گرفته است به طوری که مدعیان دروغین حقوق بشر امروز قافله را باختند و به خاطر بداخلاقی‌ها و زیرپا گذاشتن اصول انسانی امروز گرفتار مشکلات و معضلات جدی هستند.

 

وی زیبایی و حقیقت یک زن مسلمان و باعزت را حفظ حیا از سوی او و توجه به این امر اساسی توصیف کرد و گفت: در جامعه‌ای که حیا نباشد گناه و آلودگی فوران خواهد کرد چرا که تنها راه درمان آسیب‌ها و ناهنجاری‌هایی همچون طلاق تقویت روح حیا در جامعه است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، افزود: نظام غرب تحمل ساده ترین حجاب را در بین زنان ندارد و با ستیز کامل در این عرصه سعی می‌کند فلسفه و حقیقت حجاب را زیر سؤال ببرد، در حالی که بی‌توجهی به حیا و حجاب و عفاف دنیای غرب را امروز گرفتار امراض مختلف کرده است.

 

حجت الاسلام فیاضی ادامه داد: امروز در نظام غرب فریبایی زن بر هر چیزی ترجیح داده می‌شود و سعی می‌کنند به زیبایی، فریبایی و طنازی زن به عنوان یک نمایش بی‌عفتی و بی‌حرمتی اهتمام جدی شود به طوری که در این راستا غرب دموکراسی عواطفی به راه انداخته است تا زنان را با عواطفشان در مسیر خودفروشی و برخی حرکت‌های نابهنجار قرار دهد.

 

وی از زنان جامعه اسلامی خواست تا با الهام از حضرت زهرا و زینب(س) در تربیت نسل شایسته تلاش کرده و زینت جامعه باشند نه اینکه بخواهند ننگ جامعه اسلامی قرار گیرند./937/202/ب2

ارسال نظرات