۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۴۳۷۳۷۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

امنیت پایدار نظام با سنگ اندازی‌های بیگانگان خدشه‌دار نخواهد شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امنیت پایدار نظام محصول خون ده‌ها هزار شهید و هدایت‌های مقام معظم رهبری است و به هیچ وجه با سنگ‌اندازی‌های بیگانگان خدشه‌دار نمی‌شود.
بروجردی

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا به نقل از مهر، علاءالدین بروجردی امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حادثه تروریستی شهرستان دالاهو که در اسلام آباد غرب برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس قرآن شهیدان زنده هستند و نزد پرودگارشان روزی داده می شوند.

 

وی در ادامه بیان کرد: ما در طول ۳۷ سال گذشته ده‌ها هزار شهید تقدیم کرده ایم و این جمله حضرت امام (ره) که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود»، یک واقعیت عینی و مجسم بود و مردم عزیز و شجاع و نامدار اسلام آبادغرب نیز در دوران دفاع مقدس بزرگترین نماد مقاومت را رقم زدند.

 

بروجردی با بیان اینکه در آستانه ۵ مرداد روز ملی کرمانشاه قرار داریم، گفت: در این روز مردم این استان در برابر منافقین خبیثی قرار گرفتند که تفاله‌های منحوس تروریسم بوده و امروز نیز سازمان‌های تروریستی در کل جهان مورد حمایت آمریکا و انگلیس و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی شهرستان دالاهو گفت: عزیزان ما در این ماموریت برای خدمت به مردم مظلوم و توسعه منطقه حرکت کردند که مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفتند.

 

بروجردی افزود: تروریست‌های بُزدل با گرفتن سلاح بر روی افراد بی‌دفاع نه شجاعت بلکه اوج رذالت خود را نشان دادند.

 

وی خطاب به سران استکبار بیان کرد: آمریکا بداند که امنیت پایدار ما که محصول خون پاک ده‌ها هزار شهید و هدایت‌های الهی مقام معظم رهبری است به هیچ وجه با این سنگ اندازی های دیوانگان خدشه‌دار نخواهد شد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: امروز در این بحرانی که در اطراف مرزهای ما وجود دارد کشورهای غربی متعجبند که چگونه این امنیت پایدار در کشور ما برقرار است و دشمن بداند که این حرکت مذبوحانه بدون تردید تاثیری در اراده ملت ایران نخواهد گذاشت زیرا ملت ما راه خود را سالهاست که انتخاب کرده اند و زیر سایه پربرکت ولایت راه را همچنان ادامه خواهند داد.

 

بروجردی در پایان به معضل بیکاری جوانان استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم در نبرد اقتصادی نیز همانند دوران جنگ با موفقیت سختی ها را پشت سر بگذاریم./836/د102/ل

ارسال نظرات