۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۴۳۷۳۴۱

بازدید مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از دفتر خبرگزاری رسا

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه در بازدید از دفتر خبرگزاری رسا در کرمانشاه، گفت: عملکرد کارکنان خبرگزاری رسا در انعکاس اخبار و تولید خبر شایسته تقدیر است.
بازدید مدیر تبلیغات اسلامی کرمانشاه از خبرگزاری رسا بازید مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از خبرگزاری رسا بازید مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از خبرگزاری رسا بازید مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از خبرگزاری رسا بازید مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از خبرگزاری رسا بازید مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عصر امروز ضمن بازدید از خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت:  خبرگزاری رسا در انجام رسالت خویش موفق ظاهر شده و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت تولید خبر پر محتوا، اظهار داشت: خبرگزاری رسا از خبرگزاری های برجسته بوده و عملکرد کارکنان این خبرگزاری در انعکاس اخبار و تولید خبر شایسته تقدیر است.

 

این مسؤول تصریح کرد: تولید خبر پر محتوا نقطه قوت خبرگزاری بوده و گاه بیان نکات سبب ایجاد تحول در عملکرد ارگان ها و روشنی راه مسؤولان خواهد شد.

 

حجت الاسلام قبادی جسارت و صداقت را دو ویژگی مهم در کارکنان خبرگزاری دانست و ادامه داد: در نظر گرفتن جسارت و صداقت در تولیدات خبری یکی از ویژگی های خبرگزاری های برجسته و قابل اعتماد است و قطعأ بازده چنین خبرگزاری هایی قابل دفاع و ارزشمند خواهد بود.

 

وی انتخاب سوژه های اثرگذار و مناسب را از نقاط قوت خبرگزاری خواند و عنوان داشت: بیان نکات و سوژه های مناسب و اثر گذار پیام های مهمی را منتقل خواهد کرد.

 

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان از عملکرد کارکنان خبرگزاری رسا تقدیر کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات