۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۴۳۷۰۴۷
استاد دانشگاه:

وعده های دشمن، دورغین و توخالی است وهیچ گاه به آن ها عمل نمی کند

کریمی با اشاره به این که وعده های دشمن دورغین است وهیچ گاه به آن ها عمل نمی کند، گفت: در جبهه باطل هیچ صداقتی وجود ندارد، از حقوق بشر و دموکراسی آن ها گرفته تا تمام کارها و سیاست هایشان همه بر ‏مبنای دروغ و عداوت است، باید تهدیدهای دشمن را بشناسیم و هرگز از این تهدیدهای پوچ و توخالی نهراسیم. ‏
برجام

غلامعلی کریمی، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با شرایط جدید بوجود آمده در برجام و بد قولی های طرف مقابل، گفت: طبق آیه ‏268 سوره بقره ‏ وعده های حزب شیطان وعده هایی توخالی و دروغین است و شیاطین جن و انس در مقابل این وعده های توخالی امر به فحشا می کنند.

 

وی ادامه داد: چه امر به فحشایی از این بالاتر که شیاطین جن و انس از ما بخواهند از فرزندان علی ابن ابی طالب(ع) و حزب الله حمایت نکنید، در بحث برجام جریان کفر و باطل اصلا بنایی بر تحقق وعده های خود ندارد، مگر در جایی که مجبور باشد ‏و احساس کند که منافعش در خطر است.

 

کارشناس مسائل سیاسی، افزود: در بحث نفوذ اولین منفذ برای نفوذ دشمن این است که تلاش کند که شما دشمنی او را نبینید، تعبیر مقام معظم رهبری که دست چدنی در دستکش مخملی که سال ها پیش مطرح کردند کاملا صدق می کند، نرمش قهرمانانه ای که در برجام وجود دارد این است که در دولت قبلی و فعلی  فضایی در داخل کشور ایجاد کردند که عده ای تنها راه حل مشکلات را در مذاکره با آمریکا می دیدند.    

 

کریمی اظهار داشت: متاسفانه فضای ایجاد شده این تصور را در اذهان عمومی ایجاد کرد که علت عمده مشکلات کشور در تحریم ها است و رفع تحریم ها فقط با  مذاکره با آمریکا امکان پذیر است، آمریکا هم از این فرصت استفاده کرد و با ابراز دلسوزی ما را به مذاکره ترغیب کرد.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری این اجازه را دادند و استثنا را برای برجام قائل شدند تا مردم دشمنی دشمن را درک کنند، بزرگ ترین کاری که ما باید بکنیم دشمن شناسی و شناخت ترفندهای دشمن است، اخیرا هم ما را تهدید کرده اند که دست از حمایت حزب الله بردارید تا تحریم ها برداشته شود در حالی که طبق برجام باید بدون قید و شرط این کار انجام شود.

 

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ابراز داشت: ما باید از این بدعهدی آنان برای نشان دادن دشمنی شان استفاده کنیم، در قرآن کریم 6 بار عبارت "عدو مبین" آمده است و ما باید دشمنی آشکار آن ها را به رخ جهان بکشیم و این وعده الهی است که دشمن هیچ گاه به وعده هایش عمل نمی کند و قابل اعتماد نیست.

 

کریمی در پایان گفت: در جبهه باطل هیچ صداقتی وجود ندارد، از حقوق بشر و دموکراسی آن ها گرفته تا تمام کارها و سیاست هایشان همه بر مبنای دروغ و عداوت است، باید تهدیدهای دشمن را بشناسیم و هرگز از این تهدیدهای پوچ و توخالی نهراسیم./869/302/ب3

ارسال نظرات