۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۴۳۶۹۷۸

قدردانی مدیر حوزه علمیه قزوین از برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با قدردانی از برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان، گفت: پخش برنامه های قرآنی در رسانه ملی و استانی سبب ترغیب و تشویق نسل جوان به انس گرفتن با قرآن است.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با قدردانی از برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان، گفت: پخش برنامه های قرآنی در رسانه ی ملی و استانی موجب ترغیب و تشویق نسل جوان به انس گرفتن با قرآن است.

 

وی در ادامه افزود: پخش برنامه های قرآنی و معارفی در شبکه‌های سراسری و استانی و همچنین بیانات ارزشمند مراجع عظام در رسانه سبب غنی شدن برنامه‌های رسانه در ماه مبارک رمضان شد.

 

حجت الاسلام عباسی درادامه با اشاره به پخش برنامه شمیم سحر در سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: پخش برنامه تأثیر گذار شمیم سحر و همراهی این برنامه با مخاطبان، حضور نماینده ولی فقیه دراین برنامه و بهره گیری از مجری توانمند دراین برنامه از جمله ویژگی های مثبت برنامه شمیم سحر در سیمای مرکز قزوین بود.

 

حجت الاسلام کاظملو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین هم در پایان ضمن قدردانی از برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان گفت: ویژه برنامه ی شمیم سحر که با حضور بزرگان و اساتید حوزه و همچنین تفسیر و بیان مسایل شرعی و معارفی توسط نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین پخش شد را می‌توان از برنامه‌های ارزشمند رسانه استانی دانست که جای قدردانی وسپاس دارد./873/303/ب3

ارسال نظرات