۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۳۶۸۹۲
دبير جامعه روحانيت کاشان:

مسؤولان از برخوردهاي دوگانه دشمن عبرت بگيرند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اينکه مشکل کشورهاي ابر قدرت، مسأله هسته اي نيست، بلکه اصل نظام و آرمان هاي نظام را هدف قرار داده اند، گفت: مسؤولان برجامي نظام از برخوردهاي دوگانه دشمن عبرت بگيرند.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل

حجت الاسلام عليرضا شاه فضل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري‌ رسا در کاشان، گفت: خيلي ها گمان مي کردند که مسأله هسته اي ايران براي دنيا مهم است و با حل شدن اين مسأله، مشکلات ما در داخل و خارج از کشور حل خواهد شد.

 

وي افزود: براي همه آشکار مي شود که مسأله هسته اي ايران صرفا بهانه اي براي فشار بر ايران بوده است تا از اهداف و آرمان هاي اصلي انقلاب دست برداريم.

 

حجت الاسلام شاه فضل با بيان اينکه طرف مقابل قبل از انجام تعهدات برجامي خود، فعاليت هاي موشکي را با روح برجام و مقررات سازمان ملل همخوان نمي داند، افزود: دشمن اين بهانه ها را با هدف عمل نکردن به تعهدات خود مطرح مي کند.

 

دبير جامعه روحانيت کاشان گفت: دشمن به دنبال فشار به ايران است تا ايران به سبک و روش قبل از انقلاب برگردد و مسير فعلي خود را فراموش کند.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي کاشان با اشاره به اينکه مشکل کشورهاي ابر قدرت، مسأله هسته اي نيست، بلکه اصل نظام و آرمان هاي نظام را هدف قرار داده اند، گفت: مسؤولان برجامي نظام از برخوردهاي دوگانه دشمن عبرت بگيرند.

 

اين استاد حوزه و دانشگاه با تأکيد بر اينکه ايران اسلامي خطاکار نيست، افزود: فعاليت هاي هسته اي و موشکي ايران، حق کشورمان است و بايد از حقوق خود دفاع کنيم.

 

حجت الاسلام شاه فضل، بزرگ ترين دستاورد نرمش هسته اي را اثبات دشمني دشمن با اصل نظام و بهانه بودن مسأله هسته اي به برخي دانست و گفت: ايران در زمينه هسته اي هيچ خطايي نکرده، اما آنها ايراد مي گيرند.

 

اين کارشناس ديني صدا و سيما گفت: دشمن در زمينه موشک هاي هسته اي نيز بهانه جويي مي کند و در آينده نيز در موضوعات حقوق بشر، بانوان و آزادي نيز بهانه جويي خواهد کرد./302/1307/ب1

ارسال نظرات