۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۴۳۶۸۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بصیرت افزایی و هوشیارسازی جامعه مانع از هجمه های دشمنان می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه نقش مبلغان دینی را سنگین تر از گذشته دانست و گفت: بصیرت افزایی و هوشیارسازی جامعه مانع از هجمه های دشمنان می شود.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حجت الاسلام اسماعیل قبادی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: در برهه زمانی کنونی و با توجه به هجمه ها و جنگ نرم دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی، نقش مبلغان دینی سنگین تر از گذشته شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: بصیرت داشتن و بصیرت افزایی در این زمان از هر مسأله ای مهم تر است، آگاه ساختن مردم و آحاد جامعه نسبت به ارزش های دینی و برحذر داشتن آنان از افتادن در دام ارزش های غربی و آمریکایی و نیز دفاع از خون شهدا و پاسداری از تلاش ها و کوشش های بزرگان دین از واجبات است.

 

وی ادامه داد: مبلغان با تأسی از سیره و روش بزرگان و علما و حفظ جایگاه پدری برای جامعه، تمامی تلاش خود را در مسیر تحقق آرمان های نظام جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگ تشیع بکار گیرند و با هوشیار سازی مردم و جامعه و بصیرت آفرینی، مانع خطرات احتمالی و صدمات دشمنان شوند.

 

حجت الاسلام قبادی اظهار داشت: در راستای ترویج تبلیغ و بهره مندی اقشار مختلف جامعه از آموزش و راهنمایی های مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان 1200 مبلغ و مبلغه به مناطق محروم، ادارات، مساجد، حسینیه ها و دیگر مناطق اعزام شدند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه یادآور شد: از تعداد فوق الذکر، 550 مبلغ خواهر و 650 مبلغ برادر به بیان احکام و مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات روزه داران پرداختند.

 

وی تأکید کرد: از اقدامات صورت گرفته از سوی مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان می توان به بیان احکام، پاسخگویی به شبهات شرعی، برگزاری مراسمات مختلف اعم از اعیاد، مراسم لیالی قدر، مراسم شهادت امام علی(ع)، نماز عید سعید فطر و موارد دیگر اشاره کرد.

 

حجت الاسلام قبادی در ادامه گفت: در ماه مبارک رمضان هفت گروه جهادی در قالب کارهای تبلیغی و عمرانی به مناطق محروم اعزام شدند و در بحث عمرانی به احداث خانه عالم و مساجد پراخته و مساجد فرسوده را بازسازی کردند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در پایان بیان داشت: نقش مبلغان و گروه های جهادی در ارتقای فرهنگ دینی و اقدامات خیرخواهانه غیرقابل انکار است و امید است با افزایش تعداد مبلغان و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد، شاهد محرومیت زدایی از جوامع اسلامی باشیم./857/302/ب2

ارسال نظرات