۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۳۶۸۶۴
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برخورد دولت با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی به مردم اطلاع رسانی شود

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با قدردانی از پیگیری دولت تدبیر و امید و رئیس جمهوری در برخورد با حقوق های نجومی و غیرمتعارف برخی مدیران، خواهان به نتیجه رساندن این برخوردها و اطلاع رسانی دقیق به مردم شد.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی با مسؤولان این شهرستان با اشاره به موضوع حقوق های نجومی و نامتعارف در کشور بر ضرورت برخورد جدی و قاطعانه مسؤولان با این گونه مسائل در کشور تأکید کرد.

 

وی با بیان این که برخورد با حقوق های نامتعارف و نجومی به دغدغه اصلی دولت و سران سه قوه تبدیل شده است، افزود: دریافت این حقوق ها از سوی اندک مدیران در جامعه اسلامی مورد پذیرش مردم و افکار عمومی نیست و باید با این معضل برخورد جدی صورت گیرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: جنگ حقوق‌های نجومی در کشور اعتماد مردم را به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور از بین می برد و دولت، مجلس و قوه قضائیه باید با دغدغه به رفع این معضل بپردازند.

 

وی با بیان این که این چنین حقوق های نامتعارفی در کشور با اصول بنیادی نظام در تضاد است، تصریح کرد: برای مردم قابل قبول نیست که در جامعه اسلامی مدیری چنین حقوقی دریافت کند و دیگری به حداقل ها راضی باشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: اکثر مدیران ما در کشور، مدیرانی پاک دست هستند که به حداقل حقوق و مزایا راضی اند و باید در مقابل دریافت کنندگان حقوق نامتعارف، این مدیران پاک دست نیز به مردم معرفی شوند.

 

حجت الاسلام لائینی بار دیگر با قدردانی از پیگیری دولت تدبیر و امید و رئیس جمهوری در برخورد با حقوق های نجومی و غیرمتعارف برخی مدیران خواهان به نتیجه رساندن این برخوردها و اطلاع رسانی دقیق به مردم شد.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: در نظام اسلامی اشرافی‌گری، فساد اداری و حقوق‌های نجومی برای مردم قابل‌ قبول نیست و زیبنده نظام اسلامی نخواهد بود.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت تلاش دولت در حمایت از تولیدات داخلی حمایت کرد و گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای امسال تا به امروز همواره در سخنرانی های خود بر مسأله تحقق اقتصاد مقاومتی تأکید داشتند.

 

وی با بیان این که متأسفانه برخی نگاه ها در کشور همچنان به بیرون است، تصریح کرد: آن‌هایی که به بهانه پیشرفت کشور به غرب تکیه می‌کنند خودباخته به غرب هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به برخی تعلل ها در کشور نسبت به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم با برخی سیاست ها زمینه وابستگی کشور به غربی ها را فراهم کنیم به حتم نمی توانیم به موفقیت کشور امیدوار باشیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: نظام اقتصادی ایران باید وابسته به انگیزه های داخلی باشد تا با هم اندیشی دانشگاه و صنعت و بکارگیری نیروهای توانمند رد جهت رشد و بالندگی اقتصادی ایران اسلامی گام برداریم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیازمند یک حرکت جهادی از سوی همه اقشار مردم است، یادآور شد: همه آحاد جامعه باید در جهت نهادینه کردن این فرهنگ مهم تلاش کنند تا با استفاده از دانش و فن آوری داخلی به پیشرفت های مختلف دست یابیم.

 

امام جمعه نکا با بیان این که عملکرد بد آمریکایی ها در قضیه برجام نیز بار دیگر دروغ و نیرنگ این کشور را به اثبات رساند، تصریح کرد: آمریکایی ها در سال های اخیر هیچ گاه به دنبال مباحث هسته ای کشورمان نبودند، بلکه موضوع هسته ای تنها بهانه ای برای فشار به ملت ایران بود./202/1317/ب1

ارسال نظرات