۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۳۶۶۱۴
امام جمعه بروجرد:

مقاومت اسلامی در سوریه و عراق سبب شکست گروه های تکفیری می شود

امام جمعه بروجرد بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه استقامت و ایستادگی مسلمانان در برابر استکبار جهانی و گروه های تروریستی تکفیری داعش تأکید کرد و گفت: مقاومت اسلامی در سوریه و عراق سبب شکست گروه های تکفیری می شود.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، صبح امروز، در خطبه های نماز عید فطر در شهرستان بروجرد با تبریک عید سعید فطر به عموم مسلمانان جهان گفت: این عید بزرگ تجلی وحدت و همدلی مسلمانان است.

 

وی با تشکر از حضور پرشور مردم روزه دار بروجرد در راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: این حضور تجلی وحدت مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

 

امام جمعه بروجرد یادآور شد: ملت مسلمان ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با وجود روزه داری و گرمای هوا ثابت کردند که دست از حمایت خویش از مقاومت اسلامی مردم فلسطین برنخواهند داشت.

 

وی اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین نور استقامت را در دل های آنان تقویت کرده و نتیجه استقامت، ایثار و شهادت طلبی مردم فلسطین قدس شریف را به پیکره اسلام باز می گرداند.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به ریخته شدن خون مسلمانان مظلوم در کشورهای عراق، بحرین و سوریه از سوی استکبار و گرو های تروریستی تکفیری داعش، افزود: خون مسلمانان از سوی گروه های تروریستی داعش با حمایت دلارهای نفتی حکام شهوت پرست عربی به زمین ریخته می شود.

 

وی با اشاره به هدف استکبار برای ضربه زدن به جهان اسلام خاطرنشان کرد: وحدت مسلمانان مهم ترین عامل نابودی استکبار جهانی است.

 

امام جمعه بروجرد بیان داشت: ایستادگی و مقاومت اسلامی در سوریه و عراق موجب شکست استکبار و گروه های تروریستی تکفیری داعش می شود./202/9459/ب1

فاطمه ملکی
ارسال نظرات