۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۴۳۶۴۸۱

عالم سنگاپوری حملات تروریستی داعش در سراسر جهان را محکوم کرد

یکی از علمای سنگاپور با انتشار بیانیه ای حملات تروریستی داعش در کشورهای مختلف جهان را محکوم کرد.
محمد فطریس باکارام

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد فطریس باکارام، عالم برجسته سنگاپوری با انتشار بیانیه ای بمب گذاری های انتحاری صورت گرفته به وسیله داعش در کشورهای مختلف جهان را محکوم کرد.

 

این عالم مسلمان سنگاپوری در بیانیه خود حملات انتحاری داعش در کشورهای مختلف را عملی فرومایه خوانده که هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارد.

 

محمد فطریس باکارام در این بیانیه "حملات احمقانه" صورت گرفته در طول ماه رمضان علیه مسلمانان روزه دار را محکوم کرد.

 

در بیانیه این عالم برجسته سنگاپوری آمده است: این حملات فرومایه به وسیله افراد گمراهی صورت گرفته که با سبعیت و خشونت خود نام اسلام را لکه دار می کنند، دینی که اهمیت بسیاری برای زندگی انسان ها قائل است.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: برای قربانیان بی گناه این حوادث و خانواده های آنان دعا می کنیم. این حقیقت که این حملات در ماه رمضان صورت گرفته، ماهی که به مسلمانان آموخته شده که باید به خالق خود نزدیک تر شده و طلب عفو و رحمت کنند، نشان می دهد که این گونه حملات هیچ ارتباطی با دین اسلام ندارند.

 

محمد فطریس باکارام افزود: این حملات ظالمانه و فرومایه در حقیقت حمله علیه انسانیت است.

 

گفتنی است، علاوه بر محمد فطریس باکارام علمای مسلمان بسیاری در سنگاپور در واکنش به حملات تروریستی اخیر گروه داعش در کشورهای مختلف بیانیه منتشر کرده و این حملات را محکوم کردند.

 

یعقوب ابراهیم، وزیر امور مسلمانان و کی.شانموگام، وزیر امور داخلی سنگاپور نیز از جمله شخصیت های برجسته دولتی در این کشور بودند که به حملات تروریستی داعش واکنش نشان دادند./990/ب902/د

ارسال نظرات