۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۳۶۰۸۸

تکذیب حضور نیروهای مقاومت در اطراف منزل عالم اهل تسنن لبنان

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، حضور نیروهای حزب الله در اطراف منزلش برای جلوگیری از بروز عملیات تروریستی را تکذیب کرد.
شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه علمای مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صیدا آنلاین، شیخ ماهر حمود از علمای اهل تسنن و رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان خبرهای منتشر شده مبنی بر تجمع نیروهای مقاومت در اطراف منزل وی جهت جلوگیری از انجام عملیات تروریستی را تکذیب کرد.

 

وی افزود که خبرهایی که درباره آماده باش و حضور گسترده نیروهای مقاومت در اطراف منزل بنده در صیدا با هدف جلوگیری از ترور یا انجام عملیات تروریستی منتشر شده است، کذب محض بوده و شاهد این مساله نیز حضور من به صورت عادی در تظاهرات روز جهانی قدس بود.

 

این عالم لبنانی همچنین در واکنش به دروغ پراکنی سعد الحریری نخست وزیر سابق این کشور مبنی بر بازداشت وی از سوی نیروهای امنیتی اظهار داشت: دروغ به یکی از پایه های عملکرد سعد الحریری مبدل شده است. فعالیت نیروهای مقاومت نیازی به مجوز از هیچ کس نیست.

 

وی ادامه داد: کسانی که فکر می کنند مقاومت با بازداشت بنده دچار ضعف و نابودی می شود، سخت در اشتباه هستند چرا که رژیم صهیونیستی نتوانست به این موفقیت دست یابد چه رسد به این افراد کوچک داخلی./980/ب903/د

ارسال نظرات