۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۳۶۰۸۶
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی:

جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی برگزار می‌شود

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه، با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی در استان مرکزی برگزار می‌شود.
محمد قربانی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی

محمد قربانی دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه، با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی  خاطرنشان کرد: این جشنواره با موضوعات اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حقوق بشر با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها، شناسایی ظرفیت‌های مطبوعاتی استان و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران در استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

قربانی اظهار کرد: فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه این جشنواره از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

 

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی  اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تأکید ایشان نسبت به مقوله اقتصاد مقاومتی می‌توان گفت، این مهم یکی از محور‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

 

قربانی بررسی مجموعه آثار ارسالی رسانه‌های جمعی در قالب گزارش، خبر و عکس در ارتباط با محور‌های جشنواره و تجلیل از برترین آثار رسانه‌های فعال را از برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

 

برگزاری جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی در تیرماه

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در بخش‌های بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفت‌وگو، یادداشت و عکس برگزار میشود، تاکید کرد: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر شده باشد.

 

قربانی در ارتباط با شرایط شرکت در این جشنواره افزود: رسانه‌های علاقمند استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ابوذر در بسیج رسانه استان ارسال یا با شماره 34523849 تماس حاصل کنند.

 

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان مرکزی در ادامه به برگزاری جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی در تیرماه سال جاری در قالب عکس، پوستر، موشن‌گرافی و اینفوگرافی در استان مرکزی اشاره کرد و گفت: در پایان شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس همایشی با عنوان رسانه و حقوق بشر آمریکایی با دعوت از مسؤولان کشوری در استان مرکزی برگزار خواهد شد./842/302/ب3

ارسال نظرات