۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۳۵۹۵۷

مباحث احکام دوره تلبس ساماندهی می‌شود

با برگزاری جلسات تخصصی‌، مباحث مربوط به بیان احکام شرعی دوره‌های تلبس‌، ساماندهی می‌شود.
حجت الاسلام‌ متقی‌نژاد، مدیر اداره برنامه ریزی تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه‌، حجت الاسلام‌ متقی‌نژاد، مدیر اداره برنامه ریزی تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب با بیان این که با برگزاری جلسات تخصصی‌، مباحث مربوط به بیان احکام شرعی دوره‌های تلبس‌، ساماندهی می‌شود.، گفت: یکی از مباحث مهم‌ در راستای معمم شدن طلاب‌، گذراندن دوره‌های تلبس است.

 

وی با اشاره‌ به موضوعات مختلفی که دراین کارگاه‌ها بیان می‌شود، افزود: مبحث احکام از بخش‌های مهم و مورد نیاز طلاب در مسیر تلبس است، لذا برای ساماندهی این امر و بیان بحث‌هایی که در آینده مورد استفاده طلاب قرار می گیرد، نیاز‌سنجی و آسیب‌شناسی‌هایی انجام شده است.

 

مدیر اداره برنامه ریزی تلبس دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب ادامه داد: بعد از استحصاء مباحث مورد نیاز طلاب، جهت تدوین متونی مدوّن و منظم برای احکام، جلساتی با حضور اساتید متخصص و سرشناس احکام  شرعی در دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون 5 جلسه در این راستا برگزار شده است، گفت: در تلاش هستیم تا با هم‌اندیشی اساتید متخصص این‌ بخش، متن مدوّنی را تهیه و جهت تدریس در دوره های تلبس مورد استفاده قرار دهیم./998/د102/ی

ارسال نظرات