۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۴۳۵۹۴۹
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

یادداشت‌ها و گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: یادداشت‌ها و گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند و این گنجینه‌ها باید با جدیت حفظ، و به نسل های بعدی منتقل شوند.
عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین عصر امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسن دانش رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، گفت: زمینه فعالیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم و حساس است.

 

وی در ادامه افزود: تاریخ شفاهی دوران هشت ساله دفاع مقدس بسیار ارزشمند است و باید برای حفظ و ماندگاری آن تلاش بسیار زیادی صورت بگیرد، در غیر این صورت بسیاری از آن‌ها از میان خواهند رفت.

 

امام‌جمعه قزوین بیان کرد: باید واقعیت‌های جبهه، بدون هیچ کم و کاستی به نگارش در بیایند تا هیچ یک از مستندات و واقعیت‌های جنگ از میان نروند.

 

یادداشت‌ها و گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه اضافه کرد: یادداشت‌ها و گفته‌های شهدا، گنجینه‌های عرفانی هستند و این گنجینه‌ها باید با جدیت حفظ، و به نسل های بعدی منتقل شوند.

 

وی اظهار کرد: خیلی از آدم‌ها هستند که قلم و انگیزه بسیار خوبی دارند تا بیانات شفاهی رزمندگان را به شکل مستند دربیاورند و باید تلاش کنیم تا ظرفیت‌های آن‌ها به خوبی بهره بگیریم.

 

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام دانش، رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد ارزشمند، اظهار کرد: در مجموعه بنیاد سازمان‌های مختلفی از جمله سازمان مشارکت امور روحانیون در حوزه دفاع مقدس، سازمان مشارکت زنان در حوزه دفاع مقدس، سازمان پیشکسوتان، سازمان مردم نهاد، سازمان فضای مجازی و سازمان سینمایی، ادبیات و هنر از جمله آن‌ها هستند که فعالیت می‌کنند.

 

وی در پایان گفت: تمام آثار شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و باید آن‌ها را مستند سازی و حفظ کنیم./873/202/ب3

 

ارسال نظرات