۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۳۵۵۲۲
مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق بوشهر:

اینترنتی کردن صله رحم برای خانواده های ایرانی از خطرات فضای مجازی است

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر از فرصت های عبادی و اعتکافی به درستی بهره ببریم، کارمان به سرچ کردن شناخت خدای خود در اینترنت نخواهد کشید.
مسؤل قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، محمد پایبست مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در جمع معتکفین بصیران علوی پیرامون روش استفاده صحیح از فرصت اینترنتی گفت: اینترنت همچون آسفالت است و مانند هر امکانات دیگری که در اختیار ما قرار می گیرد محسنات و معایب خود را دارد، که به قدم گذاشتن ما در این جاده و نوع استفاده از این فرصت مهم بستگی دارد.

 

وی فرصت های اعتکافی را غنیمت شمرد و بیان داشت: اگر ما از فرصت های عبادی و اعتکافی به درستی بهره ببریم، کارمان به اینجا نخواهد کشید که  خدای خود را در اینترنت سرچ کنیم.

 

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به  معایب و خطرات فضای مجازی اظهار داشت: از جمله آسیب های آشکار فضای مجازی این است که بیشترین مبلغ و مروج مواد مخدر دربین قشر محصل و دانشجو، تغییر دادن حُب و بغض ما نسبت به دشمن، کمرنگ کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و اینترنتی کردن صله رحم را برای خانواده های ایرانی به ارمغان آورده است.

 

پایبست در خصوص پیامدهای این آسیب ها گفت: از آثار استفاده های نادرست فضای مجازی، رواج ازدواج های سفید، رابطه های مثلثی، کاهش ازدواج و در مقابل افزایش طلاق را می توان نام برد./846/203/ب3

ارسال نظرات