۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۴۱۰
مدیر مؤسسه آموش عالی معصومیه بوشهر مطرح کرد؛

ضرورت مدیریت شبکه های اجتماعی در خانواده ها

مدیر موسسه آموش عالی معصومیه بوشهر گفت: آشنایی و شناخت والدین با پیشرفت های امروزی، ارتباط صمیمی و دوستانه با فرزندان، شرکت دادن فرزندان در تصمیمات و برنامه های اجتماعی و توسل به خدای متعال از جمله راه حل هایی است که والدین می توانند برای حفظ کانون خانواده به کار بگیرند.
شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، فاطمه یوسفی، مدیر مؤسسه آموش عالی معصومیه بوشهر صبح امروز در جمع معتکفان بصیران علوی، درباره مدیریت خانواده و شبکه های اجتماعی، گفت: از جمله خطرات و مشکلات فضای مجازی که امروزه دامنگیر خیلی ها شده است می توان به صدمه دیدن حریم خصوصی افراد، اختلال در بین قومیت ها و مذاهب، بحث حیا زدایی و هرزگی که رواج چشمگیری پیدا کرده اشاره کرد.

 

یوسفی تأکید کرد: آثار این صدمات مبتلا شدن افراد به بیماری های روحی و روانی، آشفتگی و حتی خودکشی منجر خواهد شد.

 

وی سوء استفاده دشمن از شبکه های مجازی و عملی کردن نقشه های خود در بین مذاهب مختلف را توصیف کرد و افزود: اختلاف افکنی میان قومیت ها، جایگزین کردن غیرارزش ها به جای ارزش ها، ایجاد اعتیاد خانواده ها به ویژه کودکان به اینترنت در گسترش شبکه های مجازی از اهداف شوم دشمنان است.

 

یوسفی در تأیید نقشه های از پیش تعیین شده دشمن، ادامه داد: دشمنان، انقلاب ما را در امور مسائل مهمی چون دارو تحریم می کنند ولی در استفاده از این شبکه های اجتماعی هیچ محدودیت زمانی و مکانی قرار نداده اند.

 

مدیر مؤسسه آموش عالی معصومیه بوشهر در پایان بر وظایف والدین در مدیریت استفاده از این فضا تأکید کرد و گفت: آشنایی و شناخت والدین با پیشرفت های امروزی، ارتباط صمیمی و دوستانه با فرزندان، مدیریت زمان با پر کردن اوقات فراغت آنان، شرکت دادن فرزندان در تصمیمات و برنامه های اجتماعی و توسل به خدای متعال از جمله راه حل هایی است که والدین می توانند برای حفظ کانون خانواده به کار بگیرند./846/203/ب2

ارسال نظرات