۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۴۳۴۵۴۸
رضوی‌‌پور خبر داد؛

تولید نرم افزار معرفی جریان‌های تکفیری و داعش از سوی بنیاد امامت

مدیر مسؤول غرفه بنیاد امامت گفت: بنیاد امامت امسال به ارائه نرم افزاری به منظور معرفی جریان‌های تکفیری و داعش پرداخته و بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر گفت وگو با کارشناسان در این زمینه، از کارهای فرهنگی و فکری ارائه شده نیز استفاده کنند.
بنیاد امامت بنیاد امامت

حجت الاسلام سید محمد مهدی رضوی‌پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا مستقر در نمایشگاه قرآن، با اشاره به اینکه این بنیاد همچون سال های گذشته مهمرترین رسالت خود را ترویج مباحث امامت در نمایشگاه قرآن قرارداده است، اظهار داشت: سال گذشته فعالیت‌های بنیاد با شعار ثقلین و تمسک به وصیت پیامبر(ص) در این باره اختصاص یافته بود و امسال فعالیت‌های ما حول شعار «اقامه قرآن، اقامه امامت» برنامه‌ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: تولیدات محتوایی، تصویر سازی‌های مختلف پیرامون مفاهیم امام و قرآن صورت گرفته است، این فعالیت‌ها با عنوان امام تجلی قرآن صورت گرفته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 

رضوی‌پور با بیان اینکه بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه می‌توانند با کارشناسان حاضر به گفت و گو بپردازند و مشاوره‌های لازم را اخذ کنند، خاطرنشان کرد: این مشاوره‌ها پیرامون شبهات در خصوص مباحث اعتقادی، دفاع از کیان تشیع، سبک زندگی، مشکلات خانوادگی، ترویج و نشر افکار ناب اسلامی و مبارزه با جریان تکفیری ارائه می‌شود.

 

مدیر غرفه بنیاد امامت در نمایشگاه قرآن با اشاره به اینکه نرم افزاری به منظور معرفی جریان‌های تکفیری و داعش در این غرفه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود یادآور شد: بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر گفتگو با کارشناسان در این زمینه، از کارهای فرهنگی و فکری ارائه شده نیز استفاده کنند.

 

وی افزود: فعالیت‌های این غرفه دارای مخاطب خاص است، البته باید نسبت به عدم هماهنگی‌های مسئولان نهادهای مختلف که در نهایت منجر به عدم اطلاع رسانی نمایشگاه در سطح شهر تهران شد گله کرد زیرا در روزهای اول حتی در صداوسیما نیز اطلاع رسانی صحیحی صورت نگرفت و مردم درباره برگزاری نمایشگاه مطلع نبودند.

 

رضوی پور با بیان اینکه فضای اختصاص یافته به غرفه‌ها و چیدمان امسال نمایشگاه نیز بسیار نامناسب است تاکید داشت: این اتفاق برای نمایشگاهی که 24 سال از قدمت فعالیت آن می‌گذرد بسیار ضعیف و ناامید کننده است.

 

وی در پایان گفت: متناسب با موضوع عترت و قرآن هر یک روز در میان نشست هایی از سوی بنیاد امامت در نمایشگاه برای علاقه‌مندان برگزار شد، این نشست ها با موضوعات مهدویت، امامت و قرآن، جایگاه مفاهیم اعتقادی از قبیل شکر، رحمت و نعمت و ... برگزار شد و البته تا پایان نمایشگاه نشست های دیگری نیز برگزار خواهد شد./816/202/ب2

ارسال نظرات