۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۳۰۱

برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا در مرکز جامع علوم اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) همزمان با شب میلاد در مرکز جامع علوم اسلامی با حضور روحانیان و طلاب برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم جشن میلاد بی‌بی دو عالم حضرت زهرا(س)، دوشنبه، دوم خرداد ماه همزمان با شب میلاد آن حضرت با حضور روحانیان و طلاب و استادان مقطع سطح و خارج مرکز جامع علوم اسلامی در این مرکز برگزار شد...

در این مراسم؛ حجت الاسلام شاملی، مدیر سطح خارج مرکز جامع علوم اسلامی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) گفت: خداوند متعال تمام خوبی و خیرات را در وجود حضرت زهرا جمع کرده است و به عنوان کوثر ایشان را به پیامبر هدیه داد.

وی با اشاره به این که حضرت فاطمه (س) برترین زنان، مادران، دختران، همسران و صحابی بودند، ابراز داشت: ایشان راز نبوت و امامت هستند و اگر ایشان نبود این جهان نیز خلق نمی شد.

حجت الاسلام شاملی با بیان این که طبق روایت حضرت زهرا(س) زنان بدون ضرورت با نامحرمان ارتباط نداشته باشند، اظهار داشت: حجاب طبق روایات باعث آرامش زنان خواهد شد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) در اوج قدرت و هیبت به همسر خود چنین نامه عاشقانه ای می نویسند، خطاب به روحانیان و طلاب گفت: از امام الگو بگیرید و همانند ایشان در زندگی رفتار کنید.

این مدیر مرکز جامع علوم اسلامی صداقت بین زوجین، امانت داری در مال و جان و ناموس و رفاقت را سه محور اصلی در زندگی برشمرد و افزود: حضرت زهرا (س) این سه مورد را در زندگی پیاده کردند که برای همگان الگواست.

وی با اشاره به این که کمال در گرو کنار هم زندگی کردن مرد و زن است، ابراز داشت: زن نشان محبت و مرد نشان قدرت است و قوام زندگی به این دو است.

این محقق حوزوی با بیان این که گاهی اوقات در زندگی مشکلاتی ایجاد می شود، توصیه کرد: رسیدگی به امور زندگی، صبر بر مشکلات و محبت دو طرفه را هیچ گاه فراموش نکنید و بدانید که محبت به همسران از اخلاق انبیا است./921/پ202/ص

{$sepehr_old_video_105301}
ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س)
ارسال نظرات