۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۵۶۱۲۷۹
جنبش توحید اسلامی لبنان:

تجاوز آمریکا به سوریه خللی در اراده محور مقاومت ایجاد نمی‎کند

جنبش توحید اسلامی لبنان خاطرنشان کرد که تجاوز آمریکا به سوریه خللی در اراده محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها ایجاد نمی‎کند.
جنبش توحید اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی تجاوز قوای سه گانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: این تجاوز نقض آشکار همه قوانین و معاهدات بین المللی و تکمیل کننده اقدام اخیر شنیع رژیم صهیونیسیت علیه سوریه بود.

جنبش توحید اسلامی لبنان تصریح کرد: این حمله خللی در عزم و اراده محور مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی و جریان‎های تکفیری ایجاد نمی‎کند.

در این پیام نوشته شده است: تنها راه حل خروج از بحران و پایان درگیری‎های داخلی در سوریه، یمن، عراق، لیبی و سایر کشورهای عربی و اسلامی گفت‎وگو سیاسی، اراده و تصمیم عربی و اسلامی است.

جنبش توحید اسلامی لبنان تاکید کرد که کشورهای خارجی بر اساس مصالح خود در منطقه فعالیت می‎کنند و هیچ گاه به فکر منافع و ثبات در کشورهای عربی و اسلامی نیستند.

گفتنی است که قوای سه گانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به بهانه واهی استفاده سوریه از سلاح شیمیایی روز گذشته با بیش از صد موشک به این کشور حمله کردند که با هوشیاری نیروهای امنیتی و عملکرد پدافندهای سوریه به اهداف شوم خود نتوانستند دست پیدا کنند. /994/ب903/ف

ارسال نظرات