Web
Analytics
Rasa News :: خبرگزاری رسا - توئیت | اقشار ضعیف زیر پای تئوریسین‌های دولت
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷ Monday, July 16, 2018 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۱
شناسه خبر: ۵۵۸۹۵۵
 
توئیت | اقشار ضعیف زیر پای تئوریسین‌های دولت
زرشناس: تئوریسین های دولت بی توجهی مفرطی به اقشار مستضعف دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، شهریار زرشناس در انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت روحانی در توئیتی نوشت: تئوریسین های دولت و نحوه اظهار نظر و آثارشان، سیاست گذاری هایی که در زمینه خصوصی سازی نرخ ارز و مقررات زدایی که در پیش گرفته اند نشان میدهدکه بی توجهی مفرطی به اقشار مستضعف دارند./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۸ + ۱
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۴۰
مهدویت؛
چگونه «حمایت از کالای ایرانی» ما را به ظهور نزدیک می کند؟
اگر قرار است در سایه دولت کریمه مهدوی طعم شیرین عدالت اقتصادی را بچشیم باید خود را تغییر داده و نگاه مان را در عرصه تولید، مصرف و خرید کالاها متحول کنیم چون این وعده خدا است.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۳۹
حمیدرضا آیت اللهی:
نظریه تکامل در اثر فعل باری تعالی و در تداوم قوانین عالم است
نظریه تکامل مبتنی بر اصل تحول مداوم در عالم است و خداوند از طریق نیروهایی که خود هر لحظه بقای آنها را تضمین می کند در کار تغییر در عالم است.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۳۷
یادداشت؛
افق‌گشایی«فقه النظریه شهید صدر» در عرصه تدبیر سیاسی
مهم‌ترین کارآمدی فقه النظریه را می توان این دانست که کشف نگاه کلان دین در هر عرصه می‌تواند راهنمای کلان حاکم اسلامی و کارگزاران او در مدیریت جامعه باشد.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۳۵
فضای مجازی | حق مردم
پیرهادی: چرا سفرهای استانی را تعطیل کرده‌اید؟
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۳۴
برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶؛
جزئیات آزمون جبرانی حوزه علمیه خراسان اعلام شد
حوزه خراسان در اطلاعیه ای جزئیات آزمون جبرانی نیمسال دوم ۹۷-۹۶ طلاب این حوزه را اعلام کرد.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۳۳
یادداشت؛
برای اولین‌بار دو پیام مهم و یک نماینده ویژه
براساس اطلاعات و اخبار منتشره، ولایتی، علاوه بر روسیه، به چین هم سفر خواهد کرد و این موضوع بر اهمیت نگاه راهبردی به شرق می‌افزاید.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۳۰
جایگاه "فرزند دختر" در روایتی از پیامبر
جامعه غربی در عصری که در اوج بهره‌کشی از زنان و دختران تلاش می‌کند با قانونمند کردن ضد ارزش‌های خود برای دیگر جوامع و فرهنگ‌ها، فشارهای فراوانی را خصوصاَ بر مسلمانان وارد کند، توجه به جایگاه دختران در...
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۲۸
فضای مجازی | بیمارستان مردگان!
می گویند در دولت دهم پروژه ای را برای احداث بیمارستان بزرگ شهر آغاز کرده‌اند که تا همین مرحله اعتبار زیادی را مصرف کرده است؛ اما الان کار متوقف است.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۲۷
آیت‌الله مرتضی تهرانی:
امام راحل تمام وجودش در اختیار خدا بود
استاد برجسته اخلاق تهران و شاگرد امام راحل(ره): از اصحاب امام حسین(ع) مطالبی مطرح می‌شود که ما خیال می‌کنیم افسانه است ولی خداوند متعال در جنگ تحمیلی و رشادت‌های این جنگ به ما نشان داد که فداکاری‌ یار...
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۲۴
درس اخلاق استاد انصاریان؛
ماجرای گفت‌وگوی پیامبر با فرشته مرگ
گفت: ملک الموت هستم. گفتم: وقت مردن، جانم را چگونه می‌گیری؟ کیفیت جان گرفتنم را برای خودم بگو! گفت: یا رسول الله (ص) اجازه جان گرفتن از کل مردان و زنان عالم دست من است ولی خدا به من اجازه گرفتن جان تو...
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۲۳
سرمقاله؛
رسانه، محکوم یا متهم
جنگ روانی علیه کشور به شکل کم‌سابقه‌ای افزایش یافته و به سیاق از هر کاهی، کوه ساختن حوادث، نشست‌ها و اقدامات می‌تواند مبدل به هیاهویی فراگیر شود.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۲۱
دلنوشته؛
باید به شریعت برگردیم
حریت بسیار خوب است اما آفتی هم دارد؛ ضدیت ناخواسته با حق و تعارض باز هم ان‌شاءالله ناخواسته با شریعت! مراقبت از این آفات، آنقدر مهم است که باری رهبر انقلاب حتی آفت بصیرت را هم برشمردند؛ غرور!
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۱۹
یادداشت؛
علیه هژمونی آمریکا
در حال حاضر بین ایران و روسیه در روابط دوجانبه، منطقه‌ای و جهانی منافع مشترک قابل‌ملاحظه‌ای وجود دارد، ازجمله اینکه جمهوری اسلامی و روسیه هر دو از داعیه‌داران واقعی مبارزه با تروریسم هستند.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۱۷
یادداشت؛
درجنگ اقتصادی، فرمانده اقتصادی دولت کیست؟
مشاور بوش در کتاب «جنگ خزانه‌داری» می‌نویسد: زرادخانه آمریکا شامل هواپیماهای بدون سرنشین، موشک‌های تام‌هاوک و چریک‌هایی با کت و شلوار خاکستری است. وظیفه این چریک‌ها تبدیل ابزارهای مالی و اقتصادی به سل...
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۱۶
یادداشت؛
گشایش در این تنگه است!
این سؤال از دولت محترم به طور جدی مطرح است که دیگر کدام بد‌عهدی و خیانت و اقدام جنایتکارانه باید از آمریکا و اروپا سر بزند تا باور کنند، آمریکا، نه رفیق و نه رقیب، بلکه دشمنی قدار است که کمر به نابودی...
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۱۲
یادداشت؛
نگاه به شرق بر مبنای تهدید و منافع مشترک
همکاری و همگرایی‌ها در مناسبات جهانی معمولاً براساس منطق و قواعد روشنی شکل می‌گیرد که مصالح و منافع و تهدید مشترک پایه اصلی آن است.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۰۹
یادداشت؛
پوپولیسم دامنگیر برخی روحانیون
تلاش برای جا انداختن عقاید منافی با احکام دینی وقتی از زبان افراد معمم و روحانیون انجام شود، یقیناً تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۰۶
یادداشت؛
نقطه هدف دولت اسلامی در هندسه انقلاب اسلامی
موضوع دولت و کشور اسلامی برای اولین بار از سوی حضرت امام خامنه‌ای در اوایل دهه ۷۰ در جریان گفت و شنود با میهمانان خارجی مراسم دهه فجر مطرح شد و پس از آن نیز همواره این نکته به اشکال گوناگون مورد تأکید...
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۳:۰۱
یادداشت؛
بی منطقی در بی حجابی توریست‌ها!
بی تردید اگر نگاه سیاسی به موضوع آزادی حجاب توسط توریست‌های خارجی کنار گذاشته شود، مجرای بحث بهتر و دقیق تر خواهد بود.
۱۳۹۷/۴/۲۳ - ۲۲:۵۸
یادداشت؛
دستاوردها و دلمشغولی های مجلس دهم
ارزیابی عملکرد مجلس در حوزه نظارت و تقنین مشخص می کند نمایندگان تا چه حد دغدغه حل مشکلات مردم را در حیطه وظایف نمایندگی خود داشته اند.