Web
Analytics
Rasa News :: خبرگزاری رسا - توئیت | اقشار ضعیف زیر پای تئوریسین‌های دولت
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ Monday, December 10, 2018 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۱۱
شناسه خبر: ۵۵۸۹۵۵
 
توئیت | اقشار ضعیف زیر پای تئوریسین‌های دولت
زرشناس: تئوریسین های دولت بی توجهی مفرطی به اقشار مستضعف دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، شهریار زرشناس در انتقاد از سیاست‌های اقتصادی دولت روحانی در توئیتی نوشت: تئوریسین های دولت و نحوه اظهار نظر و آثارشان، سیاست گذاری هایی که در زمینه خصوصی سازی نرخ ارز و مقررات زدایی که در پیش گرفته اند نشان میدهدکه بی توجهی مفرطی به اقشار مستضعف دارند./۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۶ + ۴
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۱:۴۴
یادداشت؛
سخنی با وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی
مالیات اصلی‌ترین منبع تأمین اعتبار در بودجه كل كشور است، وصول و ایصال صحیح آن اصلی‌ترین چالش پیش روی مالیه عمومی كشور می‌باشد. افزایش درآمد مالیات باید از طریق گسترش دامنه مؤدیان مالیاتی محقق گردد، نه...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۱:۴۳
یادداشت؛
پیام جلیقه زردها برای احزاب ایرانی
در میان تلاش های داخلی احزاب کشور برای بهبود جایگاه؛ از درون یکی از نظام های پیشتاز در اتکای به حزب، صداهای جدیدی به گوش می رسد. فرانسه؛ کشوری که نمونه تکثر احزاب به شمار می آید این روزها در آستانه تج...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۱۰:۲۰
یادداشت؛
رسالت جنبش دانشجویی از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ تا امروز
جنبش‌های دانشجویی برای اصلاح وضعیت کشور و ایجاد تغییر در برخی سیاست‌ها، از اموری است که در قرن بیستم و با گسترش دانشگاه‌ها در جهان رشد و بسط یافت.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۹:۲۰
یادداشت؛
بسیجی آبادگر است
بسیج پدیده‌ای اجتماعی است که منحصر به یک جامعه ویژه با تفکری خاص نیست. هر چند که هر جامعه‌ای بسیج را در چارچوب ایدئولوژی خاص خود تعریف و تحلیل می‌کند.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۵:۲۵
گزارشی از آنچه روحانی در سمنان گفت‌ و آنچه نگفت؛
بررسی ۱۲ ادعای رییس جمهور
رییس‌جمهور در جریان سفر به استان سمنان طی سخنرانی‌های مختلف بدون اینکه به نقش دولت در نابسامانی اقتصادی و مشکلات معیشتی اقشار مختلف جامعه ‌اشاره کرده و از قصور و تقصیر خود و مجموعه دولت در این میان عذ...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۵:۱۵
دیدگاه؛
آیا فروپاشی دلار نزدیک است؟
روند گرایش بانک‌های مرکزی کشورهای جهان به خرید و ذخیره طلا پس از بحران مالی ۲۰۰۸ جالب توجه بوده است. بانک‌های مرکزی که تا پیش از بحران مالی ۹-۲۰۰۸ گمان می‌کردند دلار پشتوانه مناسبی برای پول ملی کشورشا...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۴:۳۰
یادداشت؛
آسیب‌شناسی استانی شدنِ انتخابات مجلس
با افزایش دخالت‌های قومی و قبیله‌ای و نیز جریان‌های سیاسی در انتخابات، ارتباط کاندیداها با مردم جای خود را به ارتباط کاندیداها به جریان‌های هدایت شده خواهد داد و خواسته‌های حزبی و گروهی جایگزین خواسته...
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۴:۲۰
فضای مجازی | میدونمُ نمیگم!
محمد ایمانی: پنج سال از کل عمر ۸ ساله دولت، به دست به سر کردن مردم با همین ادبیات «زنو ناوینی» گذشت.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۴:۱۵
یادداشت؛
سپر بی‌خاصیت صهیونیست‌ها!
در واکنش به آغاز عملیات صهیونیست‌ها موسوم به «سپر شمال»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: حزب‌الله همواره در شرایط آماده‌باش به سر می‌برد و همه تحرکات دشمن را به‌شدت تحت نظارت قرار می‌دهد.....
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۳:۵۰
یادداشت؛
امان از وکیل‌الدوله‌ها
ما اگر قرار بود منافع ملی بفهمیم کیلویی چند است، باید با همین برجام به اندازه کافی استاد شده بودیم، نه اینکه حالا نایب‌رییس مجلس‌مان خروج ترامپ از برجام را هم گردن خودمان بیندازد!
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۲:۰۰
یادداشت؛
وقت‌کشی در استکهلم
دور جدید تلاش‌های مارتین گریفیتس، نماینده سازمان ملل در امور یمن برای ایجاد گفت‌وگو میان طرف‌های درگیر در یمن این بار در استکهلم پایتخت سوئد آغاز شده است.
۱۳۹۷/۹/۱۷ - ۰۱:۵۰
سرمقاله؛
پروژه جدید اصلاحات!
در این بلبشویی که در اروپا به راه افتاده، جماعتی در ایران به فکر این افتاده‌اند که برای انحراف مردم از آنچه در اروپا می‌گذرد، یک قدری قد و قواره دموکراسی و حقوق بشر و آزادی بیان در داخل را ورانداز کنن...
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۱۴:۰۰
یادداشت؛
بایسته‌های بودجه ۹۸
راه‌حل معضلات اقتصاد کشور از رهگذر خام فروشی برای تأمین بودجه کشور به دست نمی‌آید. ایران اسلامی مشحون از نیروهای انقلابی و جوان است که می‌توانند صنایع کشور را متحول کنند.
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۱۰:۰۰
سرمقاله؛
دست لیبرالیزم فرهنگی را از تهران کوتاه کنید
آقای شهردار! اگر دنبال کار فرهنگی هستید، برای ایمان مردم کاری کنید. مشاوران‌تان را از میان نخبگان متعهد به شعائر دینی برگزینید و دست فراموشخانه لیبرالیزم فرهنگی را که از چندی پیش به تهران دراز شده کوت...
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۹:۰۰
یادداشت؛
مذاکرات سوئد پایان جنگ یا چهره‌سازی برای متجاوز؟
رسوایی قتل خاشقجی به دست بن‌سلمان خشم جهانی را آنچنان شعله‌ور کرد که حتی بسیاری از اعضای کنگره آمریکا هم در کنار یک مطالبه جهانی برای توقف حمایت از متجاوزان سعودی و اماراتی و پایان دادن به کشتار و فاج...
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۸:۰۵
سر مقاله؛
رکود، تورم و خروج لیبرال‌ها
بازار سرمایه روزهای نسبتاً آرامی را طی می‌کند که بخش مهمی از آن، ناشی از اعمال مدیریت بر آن است؛ این مدیریت ابعاد دولتی، قضایی و امنیتی توأمانی دارد اما نشانگر این واقعیت است که می‌توان با به‌کارگیری ...
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۵:۰۰
یادداشت؛
چرا «توقف تعهدات برجامی» بهترین راهکار حقوقی است
آمریکا به همراه فرانسه و انگلیس بار دیگر جمهوری اسلامی ایران را با طرح تکراری «آزمایش موشکی» ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ معرفی و خواهان برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل شده‌اند.
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۳:۴۰
گزارش خبری تحلیلی؛
تصویب CFT یعنی تیر خلاص به امنیت ملی
نمایندگانی که منافع ملی و امنیت کشور برایشان اهمیت دارد این گزارش را بخوانند.
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۳:۰۵
سرمقاله؛
برای جانبازان کم گذاشتیم
تا به حال یک جانباز شیمیایی را دیده اید؟ دیده اید وقتی به سرفه می افتد گاهی نزدیک به یک ساعت سرفه می کند و آنقدر درد می کشد تا رنگش کبود شود؟ اگر دیده باشید قبول می کنید که شیمیایی بودن، انگار شهادت ت...
۱۳۹۷/۹/۱۵ - ۰۲:۵۵
یادداشت؛
ریش و قیچی را از دشمن بگیرید!
ریش و قیچی اقتصاد مملکت از سال ۹۲ به این سو، بیشتر از اینکه دست وزیر اقتصاد، صنعت، کار و... باشد، دست عباس عراقچی و محمدجواد ظریف بوده است. وعده‌های اقتصادی رنگارنگ آقای رییس‌جمهور هم بیشتر از آنکه مب...