دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ Monday, September 25, 2017 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۶/۳/۳۰ - ۰۲:۲۰
شناسه خبر: ۵۰۶۲۳۵
 
واکنش شاعران به اقتدار نظامی ایران؛
از جلوه حیدری ما لرزیدید؟/ این تازه برای ما ترقه بازیست
سیده فاطمه موسوی از شاعران کشورمان در پی پرتاب موشک از سوی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه رباعی‌هایی سروده است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از فارس، سیده فاطمه موسوی از شاعران کشورمان در پی پرتاب موشک از سوی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه رباعی هایی سروده است.

***

از موشک ذوالفقار شیرانِ سپاه

-لرزیده تن آل سعود گمراه

این تازه شروع کارزار شیعه ست

لاحول ولا قوه الا بالله

 

***

ای ابرهه از قیام این ایل بترس

از فیل بترس از ابابیل بترس

در کعبه امان نداری از خشم خدا

از موشک ایرانیِ سجّیل بترس

***

گفتند پیام تندتان جو سازیست

گفتیم که تازیانه حق"تازی"ست

از جلوه حیدری ما لرزیدید؟

این تازه برای ما ترقه بازیست

/۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۵ + ۲
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۸:۲۰
سوگنامه محرم؛
از ۱۲ هزار نامه برای امام تا شهادت مظلومانه سفیر امام
کوفیان بعد از آنکه ۱۲ هزار نامه برای امام حسین(ع) فرستادند و ایشان را به کوفه دعوت کردند، امام(ع) مسلم بن عقیل را به کوفه فرستاد. کوفیان با سفیر امام بیعت کردند؛ اما مکر شامیان و تهدید و تطمیع اهل کوف...
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۶:۱۵
امروز جنگ فیزیکی نداریم؛ دفاع باید در برابر هجمه های فرهنگی دشمن باشد
زمان دفاع مقدس دشمن مشخص بود و پشت خاکریز قرار داشت و آشکارا با آنان برخورد می کردیم اما اکنون دشمن دقیقا مشخص نیست و مخفی است و چه بسا از درون شروع به حرکت می کند؛ امروز با جنگ نرم مواجه هستیم.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۵:۲۰
مادر شهید ژاپنی دفاع‌مقدس عنوان کرد؛
درک فلسفه سینه‌زدن برای امام حسین‌ بعد از شهادت فرزند
مادر شهید محمد بابایی گفت: برخی در جامعه بین‌المللی، جانبازان شیمیایی را مخفی نگه می‌دارند و اجازه نمی‌دهند که صدایشان به جهانیان برسد. هیچ کس نمی‌داند که رژیم بعث در جنگ از سلاح‌های شیمیایی استفاده ک...
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۴:۱۵
یاران عاشورا و منتظران؛
راز عاقبت به خیر شدن جناب حرّ
حجت الاسلام پاک نیا با اشاره به ادب حر مقابل امام زمانش گفت: درس بزرگ جناب حرّ برای منتظران رعایت ادب مقابل امام زمان شان است.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۳:۳۵
حجت الاسلام زارعان:
آموزش و پرورش به مسأله اصلی ما تبدیل نشده است
عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ص) العالمیه با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش به مسأله اصلی ما تبدیل نشده است، گفت: اگر ما نقطه ضعفی در مباحث تربیتی می بینیم به دلیل این است که آموزش و پرورش مسأله اصلی ما...
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۲:۳۰
قاضی‌زاده‌هاشمی:
باید با روحیه جهادی وارد عرصه داورسازی و تجهیزات پزشکی شد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در عرصه داروسازی و تجهیزات پزشکی کمبودهایی داریم که باید با روحیه جهادی وارد عمل شد و به دولت کمک کرد.
۱۳۹۶/۷/۳ - ۰۰:۲۰
اسدی‌کرم:
شهدا تا پای جان به وظایف خود عمل کردند
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس مصداق بارز عملگرایی بودند و در راه انجام وظایفشان از بذل جان خود هم دریغ نکردند.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۲۲:۳۰
نماینده پارلمان عراق:
اربیل موفقیت مذاکرات سیاسی را نمی‌خواهد
«عبدالرحیم الشمری» معتقد است که اربیل به دنبال موفقیت مذاکرات سیاسی برای لغو همه پرسی استقلال کردستان نیست و برگزاری همه پرسی مشکلات کُردها را افزایش می دهد.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۲۰:۲۰
یادداشت؛
ثارالله به چه معناست؟
ثارالله به معنای خونخواهی و دادخواهی است؛ درکتب لغات، واژه «الثار» را، الطلب بالدم؛ یعنی خونخواهی معنا کرده­ اند و بر همین اساس «ثارالله» به کسی اطلاق می شود که ولی دم و خونخواه او خداست.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۹:۳۵
بازخوانی توصیه رهبرانقلاب به هیأت‌های مذهبی؛
انسان هیچ چیزی از «حسین وای» یاد نمی‌گیرد
رهبر معظم انقلاب در بخشی از توصیه‌شان به هیأت‌ها فرمود: یک وقت هست که سینه می‌زنند و صد بار با تعبیرات مختلف مثلاً می‌گویند «حسین وای»، خب این یک کاری است امّا هیچ فایده‌‌ای ندارد و هیچ چیزی از «حسین...
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۸:۱۵
حجت الاسلام حیدری تشریح کرد؛
۳ سطح عزاداری برای حضرت سیدالشهدا
«حرکتِ حسینی» در ادامه «حرکتِ انبیاء» است و این «وراثت الهی» بوده که در میان انبیاء جریان داشته تا اینکه به حضرتِ سیدالشهداء ارث رسیده است.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۶:۳۰
در گفتگویی تبیین شد؛
چالش های پیش روی «دولت- ملت» در ایران
حجت کاظمی، استاد جامعه شناسی سیاسی دانشگاه تهران در گفتگویی تفصیلی ضمن طرح تاریخچه شکل گیری دولت- ملت های مدرن در جهان و ایران، برخی از چالش های پیش روی دولت- ملت ایرانی را تشریح کرد.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۴:۲۰
گزارش؛
نسخه جعلی «اقتصاد مقاومتی» از واشنگتن رسید
در حالی کتاب مرجع بانک جهانی برای فقرزدایی از سوی دولت ترجمه شده و مبنای عمل قرار گرفته است که نه تنها بر روی جلد ترجمه این کتاب هیچ نامی از مؤلف نیامده است، بلکه این کتاب با عنوان «اقتصاد مقاومتی و ع...
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۳:۱۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛
همه پرسی کردستان برگزار خواهد شد؟!
حرکت کور برای فرار از رکود، بهتر از سکوت!، مأموریت حساس، ایران قدرتمند‌تر از همیشه، کوکِ ساز «برجام ۲» در نیویورک!، خبرگان رهبري و مطالبه‌گري از مسؤولان، تجزيه عراق به روايت سازمان ملل بخشی از عناو...
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۲:۰۰
یادداشت؛
تجزيه عراق به روايت سازمان ملل
قرار است همه‌پرسي استقلال كردستان عراق روز دوشنبه ۲۵ سپتامبر برگزار شود اما...
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۱:۳۰
یادداشت؛
خبرگان رهبري و مطالبه‌گري از مسؤولان
فرمايشات مقام معظم رهبري در جمع ریيس و اعضاي مجلس خبرگان رهبري واجد نكات جديد و بديعي بود.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۱:۱۵
یادداشت؛
کوکِ ساز «برجام ۲» در نیویورک!
آقای روحانی چگونه در سخنان متعدد خود در نیویورک از «زنده بودن برجام در تاریخ سیاسی منطقه و جهان» و «لزوم اعتماد برای حفظ برجام و مذاکرات آینده»! سخن می‌گوید، آیا این سخنان به معنی ارسال «پالس مثبت»! ب...
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۱:۰۵
یادداشت؛
ایران قدرتمند‌تر از همیشه
تردیدی نیست که ستیز سلطه‌جویانه‌ آمریکا علیه ایران، در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد یافت اما در این نکته نیز نباید تردید کرد که ایران قدرتمندتر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد و بر توطئه‌های آتی ...
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۰:۵۰
سرمقاله؛
مأموریت حساس
یکی از مأموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای خبرگان رهبری برای این مجلس مطرح و تبیین کردند، ایجاد مرکزی برای اعمال نگاهی کلان و راهبردی به مجموعه انقلاب است.
۱۳۹۶/۷/۲ - ۱۰:۱۵
نگاهی به کارنامه ضعیف اهالی فرهنگ و هنر درباره فاجعه منا؛
بهتر از سکوت!
دوم مهر ۹۴ بود که خبری تکان‌دهنده از سرزمین حجاز جامعه مسلمانان را در بهتی عظیم فرو برد. حدود ۷هزار حاجی در میان انبوه جمعیت و با لب‌‌های تشنه در صحرای منا جان سپردند.