یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ Sunday, August 20, 2017 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۶/۱/۲۹ - ۱۴:۴۱
شناسه خبر: ۴۹۲۱۴۷
 
سرمقاله؛
تفاوت‌های تبلیغاتی پلاسکو با عجب شیر
چرا این روزها هیچ یک از چهره‌های دولتی که در حادثه پلاسکو جلوی دوربین های پخش زنده حضور داشتند را در میان مردم غم زده آذربایجان نمی‌بینیم؟ مردم محروم و زجرکشیده‌ای که بیش از ۴۰ نفر از عزیزانشان طعمه سیل خروشان شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صبح نو، چرا این روزها هیچ یک از چهره‌های دولتی را در میان مردم غم زده آذربایجان نمی‌بینیم؟ مردم محروم و زجرکشیده‌ای که بیش از 40 نفر از عزیزانشان طعمه سیل خروشان شد و خانه و کاشانه‌شان یا نابود شده یا زیر گل ولای دفن شده است.

قصه این چهره‌های خدوم و دلسوز و البته شیفته دوربین‌های خبرنگاران در ماجرای فروریختن پلاسکوی تهران فرق می‌کند. در آن ماجرا اولاً چون صحنه حادثه با دفتر کار این مسوولان فقط چند خیابان فاصله داشت و ثانیاً آن موقع گرفتاری‌های انتخاباتی هنوز این قدر زیاد نشده بود.

ثالثاً دوربین‌های کاشته شده پخش زنده و انبوه خبرنگاران و عکاسان حاضر در مقابل ساختمان پلاسکو و از همه مهمتر حضور مؤثر دستیاران و مشاورانی که  در حین مصاحبه زنده حواس شان هست که این چهره‌های تاثیرگذار را طوری بچرخانند که نمای کاملی از این حضور به موقع با بک گراند ساختمان تخریب شده پاسکو در قاب دوربین‌ها ثبت شود تا خدای نکرده طرفداران تصویر آنها را با صحنه‌های کم تأثیر روستاهای آسیب دیده از زلزله خراسان یا سیل آذربایجان اشتباه نگیرند.

ضمناً آن مشاوران فهیم و حواس جمع، همراه بوقچی های تبلیغاتی احتمال می‌دادند که از زیرآوار پلاسکو ده‌ها جنازه خارج شود که در این صورت می‌توانست با یک پرونده سازی دیگر مثلاً به اسم «کشته‌های نجومی»! کار رقیب را در انتخابات یکسره کرد.

ولی خب حالا که آن حادثه نتوانست دستاورد تبلیغاتی داشته باشد و حادثه سیل و زلزله چندان کشش تبلیغاتی ندارد، مشاوران ودستیاران تبلیغاتچی مگر بی عرضه‌اند که دست روی دست بگذارند، زنجیره افتتاح پروژه‌ها که از یکی، دو ماه مانده به عید راه افتاده همچنان می‌تواند با افتتاح دوباره به اسم «افتتاح رسمی» ناامیدی‌ها را به امید تبدیل کند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۷ + ۱۰
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۲:۴۹
مسؤولیت سنگین نمایندگان مجلس؛
رسانه های امروز در یک نگاه
پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی، نماینده استخدام می‌کنم!، زنگ را اشتباه نزنيد، سهل‌انگاری امروز مجلس ناکارآمدی فردای دولت از مهمترین عناوینی بود که در رسانه های امروز بازتاب داشت.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۱:۴۵
یادداشت؛
گفتنی‌هایی درباره رابطه اخیر تهران و آنکارا
سفر رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ترکیه که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌سابقه خوانده شده است، علامتی مهم در رسیدن دو کشور به نقاط مشترک در پرونده‌های حساس به حساب می‌آید.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۱:۲۵
یادداشت؛
آمریکا قابل اعتماد هست یا نیست؟!
امروز ترامپ با پررویی مقابل ملت ایران ایستاده و می گوید ایران باید به تعهدات خود پایبند باشد اما آمریکا به هیچ وجه نسبت به تعهدات خود پایبند نیست و نخواهد بود. با این حال چگونه است که رییس جمهور می‌گو...
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۱:۱۵
یادداشت؛
دلايل پنهان‌كاري در جنايت «ميرزااولنگ»
قضيه «ميرزااولنگ» استان سرپل در افغانستان با همه رمز و راز آن هنوز تازه است.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۱:۱۰
وقتی عزمی برای اجرای سند بومی آموزش و پرورش وجود ندارد؛
سند تحول؛ ۶ سال بی برنامگی!
به فرموده مقام معظم رهبری، امروز آموزش و پرورش سند مکتوبی در دست دارد که شیوه تحول بنیادی در آموزش و پرورش را تعیین کرده است.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۱:۰۰
یادداشت؛
دولت ترامپ ناپایدار است
اختلاف «استیو بنن»، با داماد ترامپ، با مشاور امنیت ملی، با وزیرخارجه و گروهی از نظامیان این کشور کار دستش داد و برکنار شد. او نیز به گروهی از اخراجی‌ها پیوست که از مشاوران نزدیک ترامپ بودند و در رسیدن...
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۰:۵۵
امروز تکلیف کابینه دوازدهم مشخص می‌شود
سهل‌انگاری امروز مجلس ناکارآمدی فردای دولت
سکوت نمایندگان مجلس در بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی و حتی موافق صحبت کردن برخی نمایندگان که در مخالفت با کابینه ثبت نام کرده بودند تا اندازه‌ای عجیب به نظر می‌رسید که روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دول...
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۰:۴۰
زنگ را اشتباه نزنيد
وزراي پيشنهادي دولت يازدهم زنگ را اشتباه مي‌زنند.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۱۰:۱۵
زنگنه:
نماینده استخدام می‌کنم!
سربسته می‌گویم اگر نماینده نگران شغل آینده خود باشد، هزاران مفسده دیگر درست می‌شود؛ من هم تعدادی را به کار گرفتم
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۹:۳۵
یادداشت؛
پرهیز از حاشیه و تلاش برای وفاق و همدلی
دولت دوازدهم این امر را باور کند که انگیزه اصلی آنها باید خدمت به مردم باشد، آنها باید بدانند چهار سال فرصت دارند و‌ در برابر مردم و خون‌هایی که برای عزت و استقلال ملت ریخته شده است مسؤول هستند، باید ...
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۸:۳۰
مقتدی صدر:
هرگز علیه منافع ایران نخواهیم بود
برخی منابع سیاسی و مطبوعاتی به نقل از «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق نقل کردند که سفرهای خارجی او با مشورت نخست‌وزیر این کشور بوده است.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۶:۲۰
امام جماعت سابق مسجد آیت‌الله شاه‌آبادی:
با حضور جوانان در مساجد، محلات بیمه می‌شوند
امام جماعت سابق مسجد آیت‌الله شاه‌آبادی، گفت: هر مسجدی که در آن جوانان حضور چشمگیری داشته باشند و در آن فعالیت کنند، آن مسجد و محله پیرامون آن بیمه می‌شوند.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۵:۲۰
نگاه اسلام به مسأله اوقات فراغت
اگر برای اوقات فراغت به درستی برنامه ریزی نکنیم بدین معنا نیست که تفریح را از دست دادیم؛ به زندگی ما ضربه وارد می شود. اسلام اوقات فراغت را به معنای تفریح نمی داند. باید بررسی شود بزرگان ما چگونه از ز...
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۴:۲۰
حجت الاسلام و المسلمین رجبی تصریح کرد؛
تعیین اولویت های فرهنگی و دینی در کانونها، بر اساس نیاز سنجی بصیرتی
عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شناخت دقیق شرایط اجتماعی، سیاسی وسطح فرهنگ دینی نیازمند نیازسنجی بصیرتی و وحیانی است تا بتوان بر اساس آن اولویت های فرهنگی کانونها در مساجد تعیین شود.
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۳:۲۰
یادداشت؛
سه علت بیراهه رفتن‌ها در جامعه
مسؤولان فرهنگی فضا را برای حرکت فکری و سخن جدید و نقد و برخورد افکار باز کنند و خود با طرح و مطلب نو و برداشت‌های به‌روز و کارآمد و با توجه به زندگی و احساسات مردم، به ویژه طبقه جوان راه انحراف و بیرا...
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۱:۰۵
شریعتمداری:
می‌خواستند با قربانی کردن کروبی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا سند بسازند
مدیر مسؤول کیهان در گفتگویی مطرح کرد؛ ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده با هدف سند‌سازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی است!
۱۳۹۶/۵/۲۹ - ۰۰:۲۵
در نشست فرآیند ساخت یابی کودتای آمریکایی – انگلیسی ۲۸ مرداد مطرح شد؛
۲۸ مراد ماه کودتا یا غائله؟!
در نشست فرآیند ساخت یابی کودتای آمریکایی – انگلیسی ۲۸ مرداد، معتضد و عبدخدایی، ۲۸ مرداد ماه را غائله ای نامیدند که منجر به کودتا نشد ولی حقانی این اتفاق را کودتا نامید.
۱۳۹۶/۵/۲۸ - ۲۳:۱۵
ابراهیمی دینانی:
منشأ خشونت عدم آگاهی است
چهره ماندگار فلسفه در برنامه معرفت گفت: منشا خشونت عدم آگاهی است. آنجا که علم حاکم نیست، خشونت حکومت می کند و به مجرد اینکه آگاهی و عقل وارد کار شد و امور را معقول دید خشونت رخت بر می بندد.
۱۳۹۶/۵/۲۸ - ۲۲:۲۰
یادداشت؛
اسارت از نظر اسلام
در دین اسلام جایگاه ویژه‌ای برای آزادگی و حریت انسان در نظر گرفته شده است و در مقابل، هر چیزی که انسانیت انسان را به استثمار خود در بیاورد، محکوم و مذموم است.
۱۳۹۶/۵/۲۸ - ۲۱:۱۵
یادداشت؛
چرا به ایثار «حججی‌»ها مدیونیم؟
ماجرای جانسوز شهادت «محسن حججی» و تنی چند از رزمندگان اسلام، به دوراندیشان و تجربه‌اندوزان یادآور شد که در چه جهانی می‌زی‌اند و با چه کسانی طرفند.