پنج شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ Thursday, October 19, 2017 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶
شناسه خبر: ۴۸۷۹۳۷
 
حجت الاسلام روحانی نژاد:
سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه، گفت: حضرت زهرا(س)الگوی ویژه جامعه اسلامی به ویژه بانوان است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن، تاکید کرد: یکی از بالاترین برکات برای شیعیان ولادت حضرت زهرا (س) است و پیامبر(ص) نیز خشنودی خود را در گرو خشنودی دختر خود می داند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال با ولادت حضرت زهرا(س) و نزول سوره کوثر بر پیامبر(ص) منت می نهد، افزود: خداوند پیامبر اکرم (ص) را بهانه خلقت عالم و امام علی(ع) را نیز بهانه خلقت پیامبر (ص) دانسته و حضرت فاطمه(س) را دلیل اصلی خلقت عالم و آدم می داند و این نشانه مقام و منزلت آن حضرت است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه امروز سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترویج شود و نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی و فاطمی آسایش و راحتی را در نتیجه خواهد داشت، گفت: دشمنان سعی در ترویج سبک زندگی غربی در جامعه ما هستند، لذا ما معتقد هستیم دشمن الگوی زندگی غیر انسانی و غیر اخلاقی به جامعه ما ارائه می دهد و بر هم زدم نهاد خانواده را نقطه هدف خود قرار داده است.

روحانی نژاد با اشاره به شیوه همسرداری و فرزندپروری حضرت زهرا (س)، گفت: اگر سبک زندگی فاطمی و الگوی رفتاری اهل بیت (ع) در جامعه نهادینه شود یقینا بسیاری از آسیب ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی در پایان ولایت مداری را یکی دیگر از شاخصه های مهم حضرت زهرا (س) دانست و افزود: آن حضرت در راه ولایت ظلم های زیادی را تحمل کردند و مردم ما باید ولایتمداری را از این بانوی بزرگ اسلام درس بگیرند./1325//102/خ

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۱ + ۱۰
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۶:۲۰
امیرعبداللهیان:
نباید خوش‌باور باشیم که اروپا از آمریکا فاصله گرفته و به ما نزدیک می‌شود
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه آمریکا و اروپا دیدگاه‌های مشترکی در خصوص توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارند، گفت: نباید خوش‌باور باشیم و تصور کنیم که به راحتی اروپا در کنار ما ...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۴:۱۵
نماینده کنگره آمریکا:
عربستان جزو بزرگ‌ترین حامیان داعش است
عضو مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به حمایت دولت کشورش از عربستان سعودی به عنوان «یکی از بزرگترین حامیان گروه‌های تروریستی» ادعای واشنگتن درباره مبارزه با تروریسم را «متناقض» خواند.
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۳:۴۰
رسانه های امروز در یک نگاه؛
آینده برجام چه می شود؟!
چه کسی به دشمن گرا داد؟!، طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟، بازی شکست‌ خورده بارزانی، چرا ترامپ قایق را تکان داد؟، با تفنگ سپاه نمی‌شود رقصید!، ترامپ، ریگان و حقارت فروخفته! بخشی از عناوین رسانه های امروز...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۲:۰۵
یادداشت؛
ترامپ، ریگان و حقارت فروخفته!
هزینه‌‌های هنگفت آل‌سعود، کمک‌‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و هدایت و راهبری آمریکا راه به جایی نبرد و پیروزی‌ها و دستاوردهای ایران در عراق، سوریه، لبنان و یمن، ایران را نزد ملت‌‌های منطقه و جهان سربلن...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۱:۴۵
سرمقاله؛
با تفنگ سپاه نمی‌شود رقصید!
قارون‌های عرب در برابر تجاوز به نوامیس مسلمین و یورش کفار و مشرکین به بلاد اسلامی نه تنها سکوت، بلکه همراهی کردند. عوض اینکه شمشیرها را از نیام برکشند و با آنها بجنگند، ۵۰ سال است با آنها مِی می‌نوشند...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۱:۲۵
سرمقاله؛
چرا ترامپ قایق را تکان داد؟
برخی سعی دارند اینگونه وانمود کنند که اگر به جای ترامپ، مثلاً هیلاری کلینتون امروز سوار قایق برجام بود، الان همه لبخند به لب، در کنار ساحل دستاوردهای برجام لنگر انداخته و بر عرشه آن مشغول لذت بردن از ...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۰:۵۰
یادداشت؛
۴دهه خصومت هم مانع پیشرفت ایران نشد
ایران در سال‌های تحریم‌های ظالمانه بود که به فناوری هسته‌ای و رشد چشمگیر در زمینه دانش موشکی و علم‌های نوین دست یافت.
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۱۰:۱۵
یادداشت؛
بازی شکست‌ خورده بارزانی
بارزانی و کسانی که به او مشاوره می‌دهند گمان می‌کردند پس از برگزاری همه‌پرسی،‌ سرنوشت استان‌ کرکوک را هم در دست خواهند گرفت ولی برخلاف آنچه تصور داشتند، نبردی که در آن مغلوبه شدند،‌ وضعیت آتی سلیمانیه...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۰۹:۵۰
یادداشت؛
طرف‌های برجام چه خواهند کرد؟
با پیش‌بینی سناریوی آمریکا، کشف سناریوی طرف‌های اروپایی خیلی کار مشکلی نیست. اروپایی‌ها مجری بازی طراحی شده آمریکا هستند.
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۰۹:۱۵
یادداشت؛
چه کسی به دشمن گرا داد؟!
نگاهی گذرا و مرور وقایع گذشته (حتی به اندازه چند پاراگراف) به خوبی بیان می‌کند که چه کسانی به دشمن گرا می‌دادند.
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۰۴:۳۰
شاخصه‎های تمایز داعش و القاعده از منظر اندیشه؛
از امارت القاعده تا خلافت داعشی
زمینۀ رشد و گسترش سلفی‎های افراطی با تحولاتی چون حملۀ شوروی به افغانستان و شروع اقدام‌های جهادی علیه نیروهای متجاوز به این کشور، تأسیس رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، شکست اعراب از اسرائیل طی جنگ‎های...
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۰۳:۲۵
یادداشت؛
رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی
رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی، آرامشی ویژه برای انسان به همراه می‌آورد. انسان‌های عفیف و پاکدامن، کمتر به امور خلاف می‌اندیشند، از این رو همواره تعادل روحی خود را حفظ می‌کنند.
۱۳۹۶/۷/۲۷ - ۰۱:۳۵
غلامرضازاده:
مبالغ دریافتی برخی مداحان، خلاف سیره اهل‌بیت است
غلامرضازاده گفت: اگر یک مداح یا قاری اشتباهی ‌می‌کند، نباید آن را به پای همه مداحان یا قاریان نوشت. این مبالغ دریافتی توسط برخی مداحان را اصلاً تأیید نمی‌کنیم، چراکه این خلاف سیره اهل‌بیت(ع) است.
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۲۳:۳۰
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی:
افزایش اطلاعات ایثارگران از قوانین جدید زمینه‌ساز استیفای حقوق آنان می‌شود
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به قوانین و مقررات جدید در حوزه ایثارگری بر لزوم تلاش برای آشنایی بیشتر ایثارگران با مقررات و مسائل حقوقی تاکید کرد و گفت: افزایش آگاهی ایثارگران از قوانین م...
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۲۲:۴۵
من طلبه، مستندساز و مدافع حرم هستم
سید زهیر مجاهد روحانی افغانستانی است که با ورود به هنر و دنیای مستند در تلاش است پیوند تازه ای بین هنر و حوزه برقرار کند. با این طلبه فعال گفتگو کردیم.
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۲۱:۲۰
حجت الاسلام رهامی:
روحانی تمایل ندارد دولتش با مارک اصلاح‌طلبی شناخته شود
رهامی تاکید کرد: اگر روحانی در چهار سال آینده به وعده‌هایی که به مردم و بدنه اجتماعی جریان اصلاحات داده عمل نکند این خطر وجود دارد که عقبه اجتماعی جریان اصلاحات و دولت در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ دچار ضعف ش...
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۲۰:۲۰
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:
عذرخواهی در برابر اشتباه؛ ترویج فرهنگ دینی است
بنده آن روز در برنامه زنده تلویزیونی مشغول صحبت بودم که ناخودآگاه متوجه آن آقای نمازی که البته به آقا دوربینی معروفند شدم و یک لحظه احساس کردم باید به ایشان تذکری بدهم که متأسفانه تذکر را در جمع دادم ...
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۲۰:۱۵
یادداشت؛
بگذارید حوزه اصیل باشد
وضعیت حوزه علمیه قم چگونه است و نقدهایی که اخیراً برخی نسبت به کارکرد و عملکرد این حوزه داشته‌اند را چطور باید ارزیابی کرد؟ این یادداشت به بررسی این موضوع می‌پردازد.
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۱۹:۱۵
نماینده تام الاختیار آیت‌الله سیستانی:
ماجرای فتوای آیت‌الله سیستانی در خصوص صرف وجوهات توسط خود مقلدان
محمدتقی اختیاری گفت: این فتوا مختص به مقلدان عراقی و هر کشور بسیار فقیر و بدون امنیت است و شامل کشورهایی که داری امنیت و شرایط رفاهی مطلوب هستند، از جمله ایران نمی‌شود.
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۱۷:۱۵
مشارکت ۳ هزار نیروی «حشد الشعبی» در طرح امنیتی ویژه اربعین حسینی در کربلا
در طرح امنیتی ویژه اربعین حسینی در کربلای معلی، ۳ هزار نیروی حشد الشعبی نیز مشارکت خواهند داشت.