Web
Analytics
Rasa News :: خبرگزاری رسا - سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج شود
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ Friday, May 25, 2018 - ساعت:
زمان : ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶
شناسه خبر: ۴۸۷۹۳۷
 
حجت الاسلام روحانی نژاد:
سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه، گفت: حضرت زهرا(س)الگوی ویژه جامعه اسلامی به ویژه بانوان است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن، تاکید کرد: یکی از بالاترین برکات برای شیعیان ولادت حضرت زهرا (س) است و پیامبر(ص) نیز خشنودی خود را در گرو خشنودی دختر خود می داند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال با ولادت حضرت زهرا(س) و نزول سوره کوثر بر پیامبر(ص) منت می نهد، افزود: خداوند پیامبر اکرم (ص) را بهانه خلقت عالم و امام علی(ع) را نیز بهانه خلقت پیامبر (ص) دانسته و حضرت فاطمه(س) را دلیل اصلی خلقت عالم و آدم می داند و این نشانه مقام و منزلت آن حضرت است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه امروز سبک زندگی فاطمی باید در جامعه ترویج شود و نزدیک شدن به سبک زندگی اسلامی و فاطمی آسایش و راحتی را در نتیجه خواهد داشت، گفت: دشمنان سعی در ترویج سبک زندگی غربی در جامعه ما هستند، لذا ما معتقد هستیم دشمن الگوی زندگی غیر انسانی و غیر اخلاقی به جامعه ما ارائه می دهد و بر هم زدم نهاد خانواده را نقطه هدف خود قرار داده است.

روحانی نژاد با اشاره به شیوه همسرداری و فرزندپروری حضرت زهرا (س)، گفت: اگر سبک زندگی فاطمی و الگوی رفتاری اهل بیت (ع) در جامعه نهادینه شود یقینا بسیاری از آسیب ها در جامعه کاهش خواهد یافت.

وی در پایان ولایت مداری را یکی دیگر از شاخصه های مهم حضرت زهرا (س) دانست و افزود: آن حضرت در راه ولایت ظلم های زیادی را تحمل کردند و مردم ما باید ولایتمداری را از این بانوی بزرگ اسلام درس بگیرند./1325//102/خ

ارسال به شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱ + ۱۰
ارسال
نظرات
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0
۱۳۹۷/۳/۳ - ۱۰:۱۵
سرمقاله؛
همکاری دولت و ملت برای غلبه بر رژیم‌چنج و برجام جدید
سال۹۷ بسیار سال مهم و پیچیده‌ای برای جامعه، دولت و حکومت ایران خواهد بود. ترامپ اعتقاد دارد که در معادله رژیم‌چنج-‌برجام جدید حتماً پیروز خواهد شد و تحریم‌های اقتصادی می‌تواند یکی از دو کارکرد گفته‌شد...
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۹:۱۵
دیدگاه؛
کازرون‌ها محصول چه مکانیسمی هستند؟
هرگاه راه دستیابی به رأی مردم در جهتی خلاف منافع عمومی همان مردم تعریف شود ما با بحرانی متناقض میان هدف و وسیله حکمرانی مواجه خواهیم شد.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۸:۱۵
یادداشت؛
دولت‌داری اشتباهی!
سیاق مملکت‌داری نومحافظه‏ کاران بسیار شبیه همان راهی است که قاجارها رفتند و در نهایت با از دست رفتن عرصه‌های وسیعی از کشور و ظهور یک سیاستمدار مستبد و خونریز به پایان رسید.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۷:۱۰
یادداشت؛
دو گرفتاری اصلی دولت روحانی
آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بود؛ ۲۷اردیبهشت ۹۶. آقای روحانی در اردبیل با طعنه و کنایه گفت «بابا جمعه تموم میشه و شنبه میاد. چه جور آب و صابون بیاریم، رویتان را بشوریم؟... کاسبان تحریم! نار...
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۶:۱۰
انتقاد شدید رسانه‌های غربی از اظهارات وزیر خارجه آمریکا؛
سی‌ان‌ان: سخنان پمپئو مواضع رهبر ایران درباره آمریکا را اثبات کرد
سخنان ضدایرانی پمپئو با انتقاد شدید رسانه‌های غربی مواجه شد. در همین رابطه سی ان ان در گزارشی نوشت: سخنان پمپئو مواضع رهبر ایران درباره آمریکا را اثبات کرد.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۵:۱۰
سرمقاله؛
بفرمایید متن توافقنامه ایران و آمریکا را امضا کنید!
وزیر خارجه امریکا ضمن ده ها تهدید و تهمت و دروغ به جمهوری اسلامی ۱۲ مطالبه را از ایران طرح کرد که بعضاً واقعیت هم ندارد، اما به فرض صحت نیز ۹۰ درصد آن هیچ ربطی به امریکا ندارد، اما فرض محال که محال نی...
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۴:۱۵
اینستاگرام | نباید بر اساس برخی توهمات، کشور را متوقف کنیم
حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی با انتقاد از کسانی که ظرفیت‌های کشور را به برجام گره می‌زنند، بر لزوم به‌کارگیری نسل جوان تاکید کرد.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۴:۰۵
یادداشت؛
لاف علاف
مایك پمپئو وزیر خارجه جدید امریكا در اندیشكده هریتیچ از مجموعه‌ سیاست‌ها، تهدیدات و درخواست‌های امریكا از ایران در قالب آنچه استراتژی جدید امریكا در قبال ایران نامیده می‌شد، پرده‌برداری و زیاده‌خواهی ...
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۳:۰۵
یادداشت؛
ادامه فرصت‌سوزی در پسابرجام ممنوع!
اعلام جنگ اقتصادی همه‌جانبه، دیگر با اظهارات تند و طلبكارانه پومپئو غیرقابل انكار است، اكنون باید بیش از همه با نگاهی به درون موضوعات اقتصادی را دنبال كرد.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۲:۰۵
یادداشت؛
فساد و روش‌های مقابله با آن
فساد این بیماری انکارناپذیر و مبارزه با آن امروزه یکی از مهم‌ترین مباحث مورد تامل است که کنترل آن دغدغه تمام دولت مردان، اندیشمندان و حقوقدانان است.
۱۳۹۷/۳/۳ - ۰۱:۰۵
سرمقاله؛
ایران باید یا آمریکا باید؟
جبهه مقاومت، آمریکا را از منطقه بیرون می کند. این یک «حرف» نیست، «عمل» است. عملی که آمریکایی ها و صهیونیست ها بیش از هر زمان، آن را حس می کنند.
۱۳۹۷/۳/۲ - ۲۳:۰۵
در محفل انس با قرآن مطرح شد؛
توصیه های رمضانی به رییس جمهور
آیت‌الله میردامادی گفت: رساله حقوق امام سجاد(ع)، بهترین منشور و دستورالعمل برای نحوه رفتار مسؤولان با مردم است؛ و اگر فرمایشات و توصیه های حضرت زین العابدین(ع) در مدیریت جامعه حاکم شود، دیگر شاهد بی ...
۱۳۹۷/۳/۲ - ۱۵:۴۱
سرمقاله؛
نابخردی ورای اطلس
آمریکا باز برای ایران تعیین تکلیف کرده است؛ وزیر خارجه امنیتی‌اش ۱۲دستورکار روشن داده که هیچ حرف تازه‌ای در آن نیست و تکرار همه ادعاهای ۴۰‌ساله آمریکایی‌ها علیه ایران است.
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۶:۴۰
یادداشت؛
جنگ روانی دشمن
ترامپ و همفکرانش که در کوک‌کردن ساز «ایران ستیزی» و «ایران هراسی» ید طولایی دارند، به‌ویژه از زمستان سال گذشته، لباس میش به تن کرده‌اند و هر از گاهی در مقابل دوربین‌ها و مجامع خبری، ژست دلسوزی برای مل...
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۵:۳۸
از ۱+۵ تا ۱+۴ ؛
خطرات تعمیم قواعد ریاضی به عالم سیاست!
آیا می‌توان «برجام» را به مثابه یک «مجموعه هندسی متوازن» در نظر گرفت و متعاقبا، هرگونه فعل و انفعالی در قبال آن را با استناد به روابط ریاضی مورد تحلیل قرار داد؟ پاسخ این سؤال، منفی است! عدم توازن اعضا...
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۴:۳۷
گزارش خبری تحلیلی؛
بازخوانی وعده‌های دولت یک سال پس از انتخابات
نگاهی به وعده‌های آقای روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری از برداشته شدن تحریم‌های غیرهسته‌ای گرفته تا ورود سالانه ۹ میلیون گردشگر خارجی به کشور نشان‌دهنده فاصله بسیار زیاد وعده‌ها تا عمل ...
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۳:۳۴
گزارش خبری تحلیلی؛
دست خالی و زبانِ دراز آمریکا
وزیرخارجه آمریکا دیروز در سخنانی ۱۲شرط را برای ایران عنوان کرد و گفت اگر ایران به آنها عمل کند آمریکا حاضر است تا روش خود را تغییر دهد.
۱۳۹۷/۳/۲ - ۰۲:۳۵
یادداشت؛
سرانه بدهی هر ایرانی چقدر است؟
بدهی دولت در واقع بدهی ملت است كه آن را با سرانه بدهی در اقتصاد می‌شناسیم.
۱۳۹۷/۳/۱ - ۲۲:۵۵
یادداشت؛
آزمون بزرگ عزت
رهبر انقلاب در دیدار از دانشگاه فرهنگیان در خصوص عزت ملت ایران فرمودند: ملّت ایران، یك ملّت مستقلی است، ملّت عزیزی است.
۱۳۹۷/۳/۱ - ۲۲:۴۰
یادداشت؛
راهبرد جدید یا رؤیاهای قدیمی؟!
سیاستمدارانی که برنامه‌های واقعی کمتری دارند، نمایش‌های پر سر و صدای بیشتری ترتیب می‌دهند. سخنرانی دیروز وزیر امور خارجه آمریکا در موسسه هریتیج با عنوان «پس از توافق: یک راهبرد تازه در مورد ایران»، از...