۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۹۸۶۵۵
امام جمعه نوشهر:

سران فتنه پیاده نظام دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نوشهر، سران جریان فتنه را پیاده نظام جبهه استکبار برای پیاده کردن نقشه‌های شوم آنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و اسلام اصیل محمدی(ص) دانست.
امام جمعه نوشهر
حجت‌الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، با بیان تاریخچه‌ای از حرکت‌های منافقانه و دشمنانه استکبار جهانی در طول تاریخ سی ساله انقلاب اسلامی در جنگ نرم و سخت خود با به کارگیری عوامل خودفروخته داخلی، حرکت مذبوحانه عده‌ای در 25 بهمن را نقشه‌ای ستیزه‌جویانه استکبار جهانی برای مبارزه با انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که قصد دشمنان انقلاب از دامن زدن به جریان 25 بهمن و پوشش خبری آن، ارائه تصویری منفی از انقلاب اسلامی در مأیوس کردن حرکت‌های انقلابی مسلمان بوده است، افزود: اما همه تلاش‌های آنها با حضور به موقع ملت ایران خنثی شد.

امام جمعه نوشهر‌ سران جریان فتنه را پیاده نظام جبهه استکبار برای پیاده کردن نقشه‌های شوم آنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران و در نهایت اسلام اصیل محمدی(ص) دانست.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که اقدام سران فتنه در اعلام روز 25 بهمن برای حمایت از مردم مصر، تنها حرکتی برای نمایش زنده بودن و نفس کشیدن مصنوعی آنان در کسب مشروعیت از دست رفتنه خود دانست و خاطرنشان کرد: با افشای چهره حقیقی این گروه در حرکت‌های متعدد همچون 13 آبان و روز قدس و عاشورای 88، دیگر این گونه اقدامات برای مردم ایران اسلامی تأثیری ندارد و همه مردم این گام فتنه گران را ابزاری در دست صهیونیسم برای ضربه زدن انقلاب اسلامی ایران می‌دانند.

وی با اشاره به ماجرای جنگ صفین تصریح کرد: حرکت جریان فتنه در 25 بهمن 89 همان نقشه اموی در جنگ صفین در بالای نیزه کردن صفحات قرآن کریم برای فریب امت واحده بوده اما با این تفاوت که این بار ملت فهیم ایران آن لشکر متزلزل امام مظلوم شیعیان در منطقه صفین نبوده تا با این قرآن‌های صامت، قرآن ناطق دوران خویش را تنها بگذارند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که محارب و آشوبگری شرورتر از سران فتنه وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به موضع روشن همه ملت ایران به ویژه مراجع تقلید تکلیف این مهره‌های سوخته غرب مشخص است.

وی افزود: فتنه 25 بهمن طرحی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس بود که موسوی و کروبی به عنوان مهره های استکبار عاملان آنها در عملیاتی کردن این پروژه بودند که با هوشیاری ملت ایران با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام مشایخ ادامه داد: این گونه حرکت‌های به صورت دقیق در 25 بهمن سال 59 نیز اتفاق افتاد و عده‌ای دست نشانده و سلطنت طلب با اعتراض در محل استقرار امام راحل سعی براندازی انقلاب داشتند، اینها همان‌هایی هستند که بعد از 20 سال در گمراهی ماندند و طرح آمریکا را در کشور اجرایی می‌کنند./950/ت302/س
ارسال نظرات