۲۴ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۸۷۷۷
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی:

دشمنان به فکر مرجع سازی برای خود هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام فیضی زاده گفت: دشمنان برای جبران شکست های خود به فکر هویت و مرجع سازی برای خود هستند.
دشمنان به فکر مرجع سازی برای خود هستند

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، مسؤول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: شرایط به گونه برای دشمنان نظام اسلامی ایران سخت شده که برای خود مرجع درست کرده و عنوان آیت الله برایش می گذارند.

وی تصریح کرد: این در حالیست که دشمنان تمام توطئه های خود را نقش بر آب می بینند، از این رو برای جبران شکست های خود به فکر هویت و مرجع سازی برای خود هستند.

حجت الاسلام فیضی زاده ادامه داد: مرجع نماهای این عده معاند و منافق هیچگونه جایگاهی در حوزه های علمیه ندارند و صرفا با هدف عوام فریبی مطرح می شوند.

وی گفت: شخصیت سازی این ورشکستگان سیاسی در پی عدم همراهی مردم با توطئه های آنان در وقایع پس از انتخابات صورت می گیرد.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری در انزوا قرار دارند و به صراحت می توان گفت؛ مرده متحرکی بیش نیستند.

وی با بیان اینکه هیچگونه اختلافی میان مراجع، مردم و دولت وجود ندارد، تصریح کرد: مراجع عظام تقلید همواره در طول سی سال گذشته پشتیبان و یاور ولایت مطلقه فقیه بوده و هستند.

حجت الاسلام فیضی زاده خاطر نشان کرد: آن عده که صخبت از اختلاف میان مراجع را به میان می آورند، در واقع تریبونی برای تحقق اهداف شوم دشمنان هستند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش خبرگزاری رسا در تنویر افکار عمومی و انعکاس اخبار مراجع گفت: این خبرگزاری حوزوی با سرلوحه قرار دادن اصول حرفه ای خبر، توام با اخلاق رسانه ای در راستای تعالی نظام اسلامی قدم برمی دارد./ت302
ارسال نظرات