۰۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۱۷۱۸
امام جمعه نوشهر:

اهانت به اصل ولایت فقیه نابخشودنی است/ صبر و مسامحه قوه قضائیه دیگر کافی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نوشهر با اشاره به شعارهای فتنه گران در روز عاشورا گفت: اهانت به اصل ولایت فقیه نابخشودنی است.
امام جمعه نوشهر
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر، روز گذشته در پایان راهپیمایی امروز مردم نوشهر در مقابل مسجد جامع این شهر گفت: با توجه به این که برای راهپیمایی امروز تبلیغات وسیعی صورت نگرفت؛ اما حضور این جمعیت نشان دهنده ارادت و علاقه مردم این شهر نسبت به نظام و حرمت های اسلامی است.

وی ادامه داد: در طول سی سال اخیر مردم و ملت اسلامی از این نظام و ارزش های آن حفاظت کردند و تحمل بی حرمتی نسبت به اعتقادات دینی و مذهبی خود نداشتند. تاکنون مردم از دین ها و سلایق مختلف در کشور در کنارهم زندگی کردند و ولات فقیه به این سلایق احترام و حرمت قائل بود اما این حرمت تا زمانی است که گروهک ها و افراد فرصت طلب اقدام مسلحانه نکرده و آشوب و فتنه به وجود نیاورند.

حجت الاسلام مشایخ خاطر نشان کرد:  ما نمی توانیم بنشینیم و ببینیم که فتنه انگیزان به ارزش های ما، عاشورا، نمازجمعه، ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی مان بی حرمتی کنند. این انقلاب به سختی به دست امده است و آنچه امروز ما به آن دل بسته ایم و وارث آن هستیم از شهیدانمان به یادگار مانده است.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران و پیروزی آن از برکت قیام عاشورای حسینی است بین داشت: امروز نیز استمرار آن با پاسداشت خون شهدای کربلا امکان پذیر است.حرمت شکنان و فتنه انگیزان روز عاشورای حسینی یزیدیان زمان هستند، اکنون دیگر ماهیت همه افراد به طور کامل مشخص شده است و برای همگان معلوم شده است که انتخابات تنها بهانه ای بود برای این که عناد ورزی خود را با نظام اسلامی علنی کرده و با آن به مبارزه بپردازند.

امام جمعه نوشهر در پایان ضمن اعلام انزجار خود و مردم شهرستان نوشهر از وقایع پیش آمده ابراز داشت: از قوه قضائیه و سایر مسؤولان نظام جمهوری اسلامی انتظار داریم که اگر تا اینجا صبر کردند و رحم نشان دادند کافی است و مسببان این بی حرمتی ها و اغتشاشات را به اشد مجازات در اسرع وقت محکوم کرده و اجرایی کنند./950/پ202/ص
ارسال نظرات