۱۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۵۲۴۴
امام جمعه نوشهر:

مسوولان موظف به پیگیری دغدغه های رهبر معظم انقلاب هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نوشهر با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم شهرهای نوشهر و چالوس گفت: مسؤولان استان باید سخنان رهبری را چراغ راهی برای خود قرار دهند.
سخنراني رهبري در جمع مرم چالوس
 
حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بصیرت دینی و نیز استفاده بهینه از جنگل و دریا درجمع مردم چالوس و نوشهر اشاره کرد و گفت: مسؤولان و مدیران استان مازندران باید بیشتر بر روی سخنان رهبری تأمل کنند.

وی با تأکید بر این که تمام مسؤولان استانی موظف به پیگیری دغدغه های رهبری در سخنرانی ایشان در جمع مردم چالوس هستند، گفت: همه مطالب مطرح شده از سوی رهبر انقلاب باید به وسیله مدیران کشور در استان اجرایی شود.

امام جمعه نوشهر همچنین به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهره برداری صحیح و اصولی از جنگل و دریا به عنوان دو سرمایه بزرگ با حفظ حریم و ارزش های اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، باید از جنگل و دریا با حفظ و رعایت حریم الهی و نیز توجه به اخلاق اسلامی استفاده شود.

حجت الاسلام مشایخ، ضرورت توجه به بصیرت دینی در مردم به ویژه جوانان را یکی دیگر از نکات مهمی دانست که مقام معظم رهبری به آن تأکید کرده بودند و گفت: بصیرت امروز به عنوان چراغ و راهنمایی مناسب برای رسیدن به سعادت است.

وی با تأکید بر این که بصیرت امروز باید در میان اقشار مختلف جامعه تقویت شود، خاطر نشان کرد: بصیرت می تواند انسان ها را از گمراهی نجات دهد و به سر مقصد سعادت برساند.

امام جمعه نوشهر همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع افسران نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت:ایشان در این دیدارنیز به برخی تلاش های دشمن برای راه اندازی پروژه ایران هراسی در دنیا اشاره و دلیل این امر را اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا ذکر کردند.

حجت الاسلام مشایخ به حضور گسترده مردم شهرهای مختلف استان در استقبال از مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر چالوس اشاره کرد و گفت: این حضور گسترده بار دیگر پیوند عمیق ملت ایران با رهبری جامعه اسلامی را نشان داد.

وی با بیان این که حضور گسترده مردم ولایی استان علیرغم بارش باران شدید در چالوس، موجب خیره شدن چشمان دشمن نسبت به این عشق و دلدادگی مردم نسبت به رهبری شد، بیان داشت: این حضور بار دیگر هراس دشمنان نظام را در برداشته است./ت302
ارسال نظرات