۰۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۲۳۳۹
امام جمعه نوشهر:

جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی خلل ناپذیراست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نوشهر، به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: درایت ولایت فقیه توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کرد.
امام جمعه نوشهر
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درساری، حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر، دوم شهریورماه در جمع مدیران ادارات شهرستان به مناسبت آغاز هفته دولت، با تأکید بر تبعیت همه مسؤولان از فرامین ولایت فقیه در کشورگفت: ولی فقیه در راس حکومت اسلامی قرار دارد.

وی با بیان این‌که قوه سه گانه در کشور نیز باید حول محور ولایت فقیه حرکت کنند، تصریح کرد: حفظ و حمایت از ولایت فقیه یکی از وظایف مهم در جامعه اسلامی است.

امام جمعه نوشهر همچنین به تلاش دشمن برای تضعیف ولایت فقیه در طول سی سال گذشته اشاره کرد و گفت: تمامی توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با درایت و دور اندیشی های رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این‌که استکبار جهانی به نقش ولایت فقیه در جریانات پس از انتخابات پی برد، خاطر نشان کرد: امروز ولایت فقیه در جامعه اسلامی استوار تر از همیشه درصحنه حضور دارد.

حجت الاسلام مشایخ یکی از مهمترین برنامه های دشمن و استکبار جهانی را آسیب رساندن به جایگاه ولایت فقیه دانست وگفت: آنها سخت دراشتباه هستند، چون جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی خلل ناپذیراست.

وی ادامه داد: دشمنان همچنین در جریانات اخیر سعی داشتند ولی فقیه و رییس جمهور را در عرض هم قرار دهند، که این نقشه شوم آنها باردیگر با درایت رهبری نقشه برآب شد.

امام جمعه نوشهردر بخش دیگری از سخنان خود حفظ اصل نظام اسلامی را از اوجب واجبات دانست و تصریح کرد: امروز حفظ وحراست از جامعه اسلامی وظیفه همگان است.

حجت الاسلام مشایخ همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه فضیلت الهی دانست و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی است و همه باید از این فرصت الهی نهایت بهره را گیرند.

وی با تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، به جایگاه والای دو شهید گرانقدر رجایی و باهنر در خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان باید این دو شهید را الگوی خود قرار دهند.

فرماندار نوشهر نیز در این جلسه با تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت، ساده زیستی و ولایت پذیری را دو خصوصیت بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست وگفت: امروز این دو شهید بزرگوار باید نمونه بارزی برای دیگر مسؤلان باشند./پ202
ارسال نظرات