۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۸۹۷۶۲
امام جمعه خرم ‌آباد:

بصیرت، هوشیاری و وحدت رمز موفقیت در برابر توطئه های آمریکا است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: زیر سؤال بردن توان موشکی، از بین بردن عناصر وحدت و ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب از اهداف دشمن است و در سایه بصیرت و وحدت این دسیسه ها خنثی می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از خانواده شهدا گفت: در این سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب به نقشه های آمریکا در سال 98 اشاره کردند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات دشمن علیه جمهوری اسلامی در طول این یک سال برابر تبلیغات 30 سال گذشته بوده است، افزود: هدف آمریکا از توطئه های این یک سال بی‌ثباتی در ایران و آشفتگی در حوزه اقتصاد است.

زیر سؤال بردن توان موشکی از توطئه های آمریکا است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر نقشه های شوم آمریکا بیان کرد: آمریکا به دنبال از بین بردن و نادیده گرفتن توانایی‌های ایران است.

وی یادآور شد: از بین بردن عناصر اتحاد در ایران، ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی و نادیده گرفتن آن و زیر سؤال بردن توان موشکی را از توطئه های آمریکا است.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه مذاکره در مورد fatf از دیگر برنامه‌های آمریکا است، اظهار داشت: مسؤولان نباید نسبت به توانایی‌های جمهوری اسلامی با دشمن مذاکره کنند.

وی بصیرت و وحدت را رمز پیروزی در برابر توطئه های آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی حفظ بصیرت و هوشیاری وظیفه ای مهم بر دوش مسؤولان و ملت ایران ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت تقویت فرهنگ‌های برخاسته از آموزه‌های دینی تأکید کرد و گفت: در این راستا می توان نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: الگو گرفتن از سیره ائمه(ع) امری مهم برای تبیین ارزش ها و تقویت مسائل فرهنگی و دینی در جامعه است.

حوزه و دانشگاه دو مغز متفکر جامعه و تولید علم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه دو مغز متفکر جامعه و تولید علم است.

وی با بیان اینکه شهید مفتح برای دانشگاه‌ها استادی دلسوز بود، اظهار داشت: در زمان طاغوت چند نفر در دانشگاه‌ها خیلی زحمت کشیدند که از جمله آن ها شهید مطهری، شهید بهشتی و شهید مفتح بودند.

حوزه و دانشگاه محل پرورش افرادی توانمند و اندیشمند است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه حوزه و دانشگاه محل تربیت افرادی اندیشمند و شخصیت هایی مهم در جامعه است، ادامه داد: اگر حوزه و دانشگاه درست باشند جامعه نیز درست می‌شود.

وی با اشاره به توطئه دشمن در راستای ایجاد تفرقه بین حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه امری مهم برای بهره مندی جامعه از فضائل آن بوده و به جامعه ای ایده آل خواهیم رسید./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات