۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۸۹۷۶۱
امام جمعه بجنورد:

تهدیدها و تحریم ها نشان‌ از ضعف دشمنان دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن با تهدید و تحریم علیه یک ملتی قدرت خود را نشان نمی‌دهد بلکه این اقدامات آن‌ها نشان‌دهنده ضعف استکبار جهانی است.
یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: باید از افتادن به دام انسان‌های ناآگاه و نادان که ادعای نابه جا دارند جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با جنگ روانی علیه ملت ایران فضاسازی می‌کند، گفت: در مذاکره با آمریکا هیچ خبری نیست و اینکه می‌گویند گزینه‌ها روی میز است نشانه ضعیف بودن آمریکایی‌ها است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حرف و شعارهای آمریکایی‌ها نشان از ضعف آن‌ها دارد، افزود: امروز نیروی هسته‌ای، نیروی موشکی و نفوذ منطقه‌ای نظام اسلام عامل بازدارندگی نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: دشمن با تهدید و تحریم علیه یک ملتی قدرت خود را نشان نمی‌دهد بلکه این اقدامات آن‌ها نشان‌دهنده ضعف استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: جامعه امروز نیاز به روحیه جهادی و انقلابی دارد و خواص نیز در جهت روشنگری و امید دادن به جامعه نقش بسزایی دارند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به 27 آذرماه سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، خاطرنشان کرد: همیشه حوزه و دانشگاه ارتباط خوبی با هم داشتند و باید علمای دین و حوزویان در دانشگاه‌ها با سلاح روز و امکانات مرتبط با آن وارد دانشگاه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تاکید بر ارتقای ارتباط مستمر میان حوزه و دانشگاه، یادآور شد: این ارتباط باید بیش از پیش قوی شود و دانشجویان و طلاب به آسیب‌شناسی از جامعه بپردازند.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد جدایی میان حوزه و دانشگاه خوشحال می‌شود، افزود: باید از ظرفیت‌های حوزه و دانشگاه استفاده کرد و حوزه و دانشگاه می‌تواند به مانند دو بال برای پرواز نخبگان جامعه باشد.

امام جمعه بجنورد گفت: مسؤولان به بحث اشتغال بیشتر بپردازند و بیکاری را درمان کنند و از ظرفیت‌های استان برای اشتغالزایی استفاده کنند./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات