۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۸۹۷۵۹
امام جمعه موقت بیرجند:

مسؤولان با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مسؤولان با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند، گفت: مسؤولان گاهی مواقع با بی تدبیری‌های خود و جهادی کار نکردن در زمین دشمن بازی می‌کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: در نظام اسلامی با کمک پژوهش و خودباوری توانستیم در عرصه‌های مختلف نانو، هسته‌ای و سلول‌های بنیادی به موفقیت و خودکفایی برسیم.

وی از عدم کیفیت خودروهای تولید داخلی گلایه کرد و گفت: اگر اراده کنیم می‌توانیم خودروهای با کیفیت تولید کنیم و در این عرصه خودروسازی نیاز جدی به پژوهش‌های کاربردی است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: دشمن در تابستان امسال برنامه‌ریزی زیادی برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی کرده بوده و از تابستان به عنوان یک تابستان داغ نام برده بودند که نتوانستند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مسؤولان با بی تدبیری زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم نکنند، تصریح کرد: مسؤولان گاهی مواقع با بی تدبیری‌های خود و خدمت جهادی نکردن در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: در زمانی که دلار افزایش یافت بسیاری از کالاها به همین بهانه گران شد ولی در حال حاضر که دلار کاهش داشته و به زیر 10 هزار تومان رسیده چرا کالاها کاهش ندارد؟

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: افزایش قیمت دلار به دلیل بی تدبیری رییس سابق بانک مرکزی بود که پیش از آن نمایندگان و کارشناسان اقتصادی نسبت به این سوء عملکردها هشدار دادند اما کسی به حرف‌های نمایندگان و کارشناسان گوش نکرد.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دولت همچنان در زمینه راه‌آهن و راه در خراسان جنوبی اقدام عملی انجام نداده است، اظهار کرد: این در حالی است مجلس قانون‌گذاری اختصاص اعتبار و بودجه و نظارت در این زمینه‌ها را داشته است.

وی گفت: آل سعود بعد از چندین سال جنایت در یمن پای میز مذاکره نشسته که البته این مهم سبب پیروزی دوباره برای مردم مقاوم یمن است ولی آل سعود با همکاری با رژیم صهیونیستی به قدرت برتر نمی‌رسد./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات