۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۸۹۷۴۹
امام جمعه رشت:

دشمن به دنبال دور کردن ما از نقاط قوت کشور است

امام جمعه رشت با بیان این که امروز یکی از اهداف مهم دشمن دور کردن ما از نقاط قوت و ظرفیت های بالای کشور است، گفت: دشمن می کوشد با استفاده از برخی عناصر داخلی چشم ها را به سوی نقاط ضعف منعطف کند و از نقاط قوت دور کند.
نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به این که خانواده در اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: خانواده به عنوان رکن اصلی تشکیل دهنده اجتماع نقش مؤثری در رشد جامعه برعهده دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود، حفظ عفاف و حجاب از سوی مادران در تربیت فرزندانی عفیف و پاکدامن را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: والدین باید در دوران کودکی و نوجوانی عفیف و پاک بوده باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و با بیان این که در سایه انقلاب اسلامی سایه تعامل و رابطه خوبی میان این دو رکن علمی کشور هستیم، گفت: باید تعامل و ارتباط حوزه و دانشگاه بیشتر تقویت شود و خلأهای موجود پر شود.

وی، وحدت حوزه و دانشگاه را عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با هوشمندی و دوراندیشی بالا روزی را به منظور تحکیم وحدت میان حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود به ریزش های انقلاب در چهار دهه اخیر اشاره کرد و با بیان این که ریزش ها موجب رویش های جدیدی در انقلاب خواهد شد، گفت: این ریزش ها همواره وجود داشته و نباید آن را آسیبی برای نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که امروز یکی از اهداف مهم دشمن دور کردن ما از نقاط قوت و ظرفیت های بالای کشور است، تصریح کرد: دشمن می کوشد با استفاده از برخی عناصر داخلی چشم ها را به سوی نقاط ضعف منعطف کند و از نقاط قوت دور کند.

امام جمعه رشت با اشاره به این که پیشرفت هایی که ایران اسلامی در چهار دهه اخیر به آن رسیده به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف نظام، دفاعی، علمی، پزشکی و فناوری هسته ای به یک کشور مقتدر در جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با تأکید بر این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و توسعه هیچ توقفی ندارد و با سرعت این مسیر را طی می کند، افزود: تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی نیز هیچ تأثیری در روند این هدف متعالی نخواهد داشت./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات