۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۸۹۷۲۰
آیت الله طه محمدی:

فرمایشات رهبر انقلاب چراغ راهی برای همگان است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب چراغ راهی برای همه مسؤولان و مردم است.
یادواره شهدای خلبان استان همدان یادواره شهدای خلبان استان همدان یادواره شهدای خلبان استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در یادواره شهدای خلبان استان همدان که به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به جایگاه شهدا خاطر نشان کرد: افرادی که عاشق جمال مطلق که همان حق تعالی است می شوند در مسلخ عشق قربانی حضرت عشق خواهند شد.

وی با بیان این که فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهی برای همه مسؤولان و مردم است اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که به دنبال سفارش های موکد رهبری رشید و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در راستای تکریم و تجلیل شهید و شهادت و عملکرد جهادی و این که نگذاریم یاد و خاطره این شهدای عزیز فراموش شود توانستیم کار کوچکی در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان اجرا کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: شهدایی که خدای نکرده احتمال داشت از حافظه تاریخ فراموش شوند با برگزاری یادواره هایی یاد آنها را دوباره زنده کردیم.

وی به تشریح برنامه های دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان پرداخت و گفت: چندی قبل برای چهار برادر شهیدان بهادربیگی که کمتر می توان امثال این خانواده را مثال زد مراسمی برگزار شد و بعد مراسم شهدای گرانقدر مدافع حرم و امروز نیز این مراسم با عظمت.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: تا کنون نشده است که مراسم مستقلی به یاد این بزرگان که برای دفاع از حریم مقدس انقلاب و اسلام این چنین فداکاری کردند برگزار کنیم.

وی یادآور شد: یک خلبان سختی های بسیاری را باید تحمل کند تا بتواند گواهینامه خلبانی بگیرد به ویژه در زمان جنگ که این خلبانان خود را به بیگانه نفروختند و تا پای جان مقاومت کردند.

امام جمعه همدان درجات شهدا را متفاوت دانست و گفت: امام خمینی فرمود مطهری حاصل عمر من بود حال اگر مطهری شهید شود و من طلبه هم ان شاءالله اگر روزی شهید شوم زمین تا آسمان جایگاه من با شهید مطهری فاصله دارد از یانر و درجات و مراتب شهدا باید حفظ شود./۹۷۹/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات