۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۵۸۹۷۱۷
حجت الاسلام پنام:

پرورش طلبه پژوهش محور هدف معاونت پژوهش است

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان به اهداف معاونت پژوهش اشاره کرد و گفت: مهم ترین هدف و رسالت این معاونت تربیت و پرورش طلبه پژوهش محور است.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، امشب در مراسم گردهمایی فصلی مدیران و معاونان مدارس علمیه استان گفت: در معاونت پژوهش حوزه همواره برنامه های مختلفی در راستای تربیت و پرورش پژوهش محوری طلبه برگزار می شود.

وی مهم ترین هدف معاونت پژوهش را تربیت طلبه پژوهش محور عنوان کرد و افزود: این مهم لازمه رشد و ارتقای سطح علمی طلاب در زمینه های مختلف علمی و حوزوی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان تبیین و تقویت فرهنگ پژوهش در حوزه را رسالت مهم معاونت پژوهش خواند و خاطرنشان کرد: برنامه های پژوهشی در حوزه دو سال است که به صورت جدی دنبال می شود.

وی یادآور شد: در این دو سال برنامه های پژوهشی در حوزه به صورت جدی دنبال می شود و دوره های آموزشی و کارگاه های پژوهشی مختلفی ویژه طلاب و اساتید در این دو سال به صورت جدی برگزار می شود.

حجت الاسلام پنام با اشاره به ارسال آثار پژوهشی طلاب به حوزه عنوان کرد: خروجی این کارگاه ها و نقش اساتید پژوهش در آثار پژوهشی طلاب به خوبی دیده می شود.

وی به دیگر برنامه های معاونت پژوهش در حوزه اشاره کرد و گفت: تأمین محتوای کتابخانه ای، تهیه نرم افزارهای علمی پژوهشی، راه اندازی کتابخانه های دیجیتال، برگزاری مسابقات کتابخوانی و حمایت و تجلیل از پژوهشگران و طلاب جوان از دیگر برنامه های این معاونت است.

25 اثر پژوهشی طلاب در جشنواره علامه حلی منتخب اعلام شد

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان به برگزاری جشنواره علامه حلی در استان اشاره و بیان کرد: 421 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و از بین آن ها 25 اثر به عنوان آثار منتخب و برگزیده معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی در زمینه های علوم قرآنی، فرق و ادیان و تاریخ اسلام است و در مراسم اختتامیه از آثار برتر طلاب تجلیل می شود./9451/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات