۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۸۹۷۱۴
امام جمعه امین شهر:

دشمن به دنبال نفوذ در کشور است

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، گفت: نفوذ در مسؤولان و تفرقه بین مردم از اهداف دشمن در کشور است.
نفوذ دشمن

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با دشمن شناسی، گفت: دشمن شناسی یکی از موارد مهمی بوده که باید مردم در زندگی خود داشته باشند تا فریب دشمن را نخورند.

وی افزود: آمادگی برای مقابله با دشمن مهم ترین وظیفه مسؤولان و مردم شمرده می شود که رهبر انقلاب در سخنرانی های خود به مسؤولان بیان کرده که انسان باید همیشه مراقب حرکات دشمن باشد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که دشمن هیچ وقت آرام نمی شیند، بیان داشت: منافقین خطر بیشتری نسبت به دشمنان خارج از کشور دارند و مسؤولان باید در کارهای خود مراقب دشمنان داخلی هم باشند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: نبودن ظاهر و باطن یکسان از خصوصیت های افراد منافق بوده و انسانی که می خواهد دشمن داخلی را بشناسد باید به رفتار و گفتار او نگاه کند.

وی با توجه به این که دشمن به دنبال نفوذ در کشور است، خاطرنشان کرد: نفوذ در مسؤولان و تفرقه بین مردم از اهداف دشمن در کشور شمرده می شود.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که دشمن از طریق تحریم نتوانست کشور ایران را به زانو در بیاورد، اظهار داشت: از بین بردن اقتصاد ایران از ترفندهای دشمن شمرده می شود که مسؤولان باید با دقت کامل و برنامه ریزی، اقتصاد کشور را درست کنند.

وی تصریح کرد: مسؤولان باید خودشان را  با هر مبارزه ای از طرف دشمن در کشور آماده کنند زیرا رهبر انقلاب در سخنران های خود بیان کردند که ممکن است دشمن در سال 98 جنجال بپا کند.

استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به این که ماهواره ها و فضای مجازی راه نفوذ به کشور را باز می کند، گفت: وزارت خارجه باید با هوشیاری کامل، مقابل دشمنان قرار بگیرد زیرا دشمن هیچ وقت دلسوزی برای کشور ندارد./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات