۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۸۹۷۱۱
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تبیین دستاوردهای انقلاب راه مقابله با توطئه های دشمن است

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی به ویژه بین نسل جوان، گفت: تبلیغ مبلغان و طلبه ها و تبیین دستاوردهای انقلاب راه خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، عصر امروز در گردهمایی فصلی مدیران و معاونان مدارس استان گفت: برگزاری این گردهمایی فصلی فرصتی برای تبادل اندیشه مدیران و معاونان در زمینه اجرای مطلوب و موفق برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در مدارس است.

وی به پروژه های عمرانی حوزه علمیه استان اشاره کرد و افزود: شش پروژه حوزوی در استان لرستان فعال و در حال اجرا است.

مدیر حوزه علمیه لرستان  با بیان اینکه فاز دوم مدارس کمالیه، رضویه و صادقیه در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: توسعه مدرسه بقیه الله(عج) نورآباد، مدرسه رضوی الشتر و مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) دورود از دیگر پروژه های عمرانی است که در حال اجرا هستند.

وی در ادامه به رسالت طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه از رسالت های مهم طلاب بوده و طلبه های مبلغ با بهره مندی از فرصت های تبلیغی باید به رسالت تبلیغی خود عمل کنند.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه مبارک فجر بیان کرد: از توطئه های دشمن تضعیف روحیه انقلابی در جامعه به ویژه بین نسل جوان است، طلبه ها باید از ایام تبلیغی به ویژه در دهه فجر برای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب در جامعه ایفای نقش کنند و مدیران و معاونان باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی یادآور شد: باید دستاوردهای و پیشرفت های انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون نظامی، هسته ای، فرهنگی، سیاسی و عمرانیبرای مخاطبان به ویژه بین نسل امروز بازگو شود./9451/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات