۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۵۸۹۷۰۱
در جوار مزار شهدای گمنام پیشوا؛

ساختمان حوزه علمیه جعفریه افتتاح شد

فاز اول ساختمان حوزه علمیه جعفریه برادران شهرستان پیشوا با حضور مدیر حوزه‌های علمیه و مدیر حوزه‌ علمیه تهران در زمینی به مساحت هزار متر و در جوار مزار شهدای گمنام افتتاح شد.
حوزه پیشوا حوزه پیشوا حوزه پیشوا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فاز اول ساختمان حوزه علمیه جعفریه برادران شهرستان پیشوا ظهر امروز با حضور مدیر حوزه‌های علمیه، مدیر حوزه علمیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، ائمه جمعه شهرستان‌های جنوب استان تهران، مسؤولان شهرستانی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، طلاب و خیرین به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا در این مراسم با اعلام اینکه ساختمان این مدرسه در زمینی هزار متری با کمک خیرین و در جوار مزار شهدای گمنام بنا شده است، مطرح کرد: این ساختمان شامل بخش های اداری و آموزشی و دارای 8 کلاس هست که با تلاش مجموعه مدیریت حوزه های علمیه استان تهران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه دیار ۱۵ خرداد مخصوصاً شهر مقدس پیشوا ظرفیت تبدیل شدن به یک مرکز علمی حوزوی را دارد، خواستار کمک بیشتر مدیریت حوزه های علمیه برای تقویت حوزه علمیه پیشوا شد و افزود: طلاب و دانشجویان بسیاری در این منطقه حضور دارند که نیازمند توجه ویژه به این منطقه هستند.

گفتنی است حوزه علمیه پیشوا پیش از این با حضور 100 طلبه در مکانی اجاره ای فعالیت می کرد، همچنین قرار است فاز دوم ساختمان این مدرسه و مکان استادسرا در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد./۸۰۴/د۱۰۱/ب۱

ارسال نظرات